» » » Natančnejši opis storitve “prvih 10 kupcev vam pripeljemo brezplačno”

Natančnejši opis storitve “prvih 10 kupcev vam pripeljemo brezplačno”

Napisano v: Blog, Btb, Uncategorized | 0

Ker smo v prejšnjem tednu, prvič po pol leta dela na spletni strani, preko emailinga obvestili slovenske mizarje in opremljevalce sploh o našem obstoju in so se prvi interesenti za preizkus naše storitve preizkusa kako pridobivamo nove kupce za mizarje in opremljevalce, že prijavili, današnjo objavo izkoriščam za to, da podrobneje predstavim kako deluje ta storitev.

Najprej:

Kaj omogoča storitev “10 kupcev vam pripeljemo brezplačno”?

Zainteresiranemu mizarju oz. opremljevalcu pošljemo do 10 kontaktov, ki se zanimajo za nakup njegovih produktov oz. storitev. Vse posredovane kontakte predhodno telefonsko preverimo in vsi kontakti, ki jih posredujemo, so v naši lestvici obravnavani kot visoko vredni kontakti (to sem razlagal na tej povezavi).

Kontakte pošljemo brezplačno, kar pomeni, da za sodelujočega ni pri tem nobenih finančnih stroškov, niti obveznosti za sodelovanje z nami v bodoče.

Podroben opis kako poteka vklop storitve

Mizar ali opremljevalec, ki je zainteresiran za sodelovanje z nami, na tej strani izpolni podatke in si s tem zagotovi klic našega svetovalca, ki bo z njim stopil v stik v roku največ 24 ur.

Svetovalec mu bo natančno razložil pogoje sodelovanja preko naslednjih vprašanj:

  • ali prodajate, dostavljate in montirate po celi Sloveniji

Ker povpraševanja na našo spletno stran prihajajo iz vseh koncev Slovenije, smo zainteresirani sodelovati s tistimi, ki lahko omogočijo prodajo, dostavo in montažo izdelkov po celotni Sloveniji.

  • komu naj posredujemo povpraševanja

Na naročilnici, ki jo pošlje svetovalec, interesenti zapišejo natančne kontaktne podatke osebe, kateri naj posredujemo povpraševanja.

  • izbor 5 tematik, ki jih naročnik želi, da jih predstavimo na naši spletni strani (recimo omare, stopnice,…)

Na te teme pripravimo SEO optimizirane članke in jih poskušamo uvrstiti čim višje v Googlu. Nekaj primerov uvrstitev člankov lahko vidite na tej povezavi.

  • izbor enega področja, za katerega želi najprej razviti prodajo

Svetovalec si zapiše tudi eno področje, za katerega želite najprej začeti prejemati povpraševanja (npr. pogradi, stopnice, okna).

  • slikovni material s katerim predstavimo vaše produkte

Zaželeno je, da nam pošljete ali dovolite uporabo vaših slik iz internetnih strani, ki so realne in iz terena in prakse. Kataloške slike in slike iz prospektov imajo slabšo konverzijo, kot realne slike.

  • podpisana naročilnica iz vaše strani

Naročilnica vsebuje razdelek kjer označite, da se zanimate za brezplačni preizkus naše storitve.

  • katere plačljive spletne kanale že uporabljate

Ne glede na to, da vas ta storitev ne stane nič, je iz naše strani bolje, da vidimo s katerimi plačljivimi spletnimi metodami že iščete kupce, saj želimo nove kupce za vas najti na drugačen način. Nima smisla, da lovimo enake kupce, čeprav se je temu nemogoče izogniti v celoti, ker spletni obiskovalci pač iščejo po več straneh.

  • odzivnost in hitrost na prejeto povpraševanje

Pri tem iščemo partnerje, ki lahko zagotovijo izdelavo ponudbe v roku največ 24 ur, hkrati pa se pred izdelavo ponudbe s stranko, pogovorijo po telefonu.

  • kako potekajo vaše morebitne dopolnilne dejavnosti

Ali je morebitna izmera, obisk in svetovanje na domu (seveda, če to uporabljate), za stranko brezplačen ali ne.

Prve tekstovne vsebine pripravljamo na podlagi povzetkov iz vaše spletne strani, s čimer zagotovimo, da vsebinsko “ne pihnemo” povsem mimo. Z razliko, da bodo naše tekstovne vsebine spisane po zadnjih in aktualnih SEO smernicah za Google. O tem sem pisal tukaj.

Kdaj lahko mizar ali opremljevalec pričakuje prva povpraševanja?

Najbrž je logično, da povpraševanj ne more biti preden vas sploh ne predstavimo na Mizarstvo.si 🙂

Po dosedanji statistiki in rezultatih (tako tukaj na Mizarstvo.si kot tudi na nekaterih drugih e projektih, kjer sem sodeloval), si prva povpraševanja lahko obetate po cca. 8 do 12 naših predstavitvah.

Koliko povpraševanj si lahko obetate?

Poskusno, brezplačno obdobje, kjer za vas pripravljamo vsebine 1 krat na teden, vam posla ne bo spremenilo tako, da boste morali zaposliti 24 novih sodelavcev (vsaj ne na začetku).

Boste pa spoznali in testirali kako sodelovanje z nami deluje, ali vam znamo pripeljati kakovostna povpraševanja in predvsem, vaše objave na naše strani ne izbrišemo.

Kar pomeni, da lahko do povpraševanj prihajate še dolgo tudi po koncu preizkusa.

Če boste ocenili, da se splača intenzivirati dinamiko povpraševanj, pa si obetamo, da boste z nami preizkusili enega izmed plačljivih paketov.

brezplačno oglaševanje za mizarje in trgovce s pohištvom
Ta nadstrešek je v preteklem tednu postavljal naš naročnik.

Pregled ponudbe za sodelovanje na Mizarstvo.si

Pregled celotnega bloga
The following two tabs change content below.

Matija Zajšek

Lastnik in vodja projekta Mizarstvo.si