» » » Kako opremiti pisarno za popoldansko delo?

Kako opremiti pisarno za popoldansko delo?

Medtem, ko imajo večja podjetja in podjetniki z več zaposlenimi pri razmišljanju, povezanem z opremljanjem pisarniških prostorov, predvsem vprašanja o praktičnosti in funkcionalnosti umestitve pisarniškega pohištva v delovne prostore, kjer se nahaja več zaposlenih ter kako celovito opremiti poslovne prostore (tudi iz vidika specifičnosti posameznega pohištva), se popoldanski in celodnevni s.p. predvsem sprašujejo kako opremiti pisarno iz cenovnega vidika (a, da bo kljub temu, le ta, ostala ne preveč natrpana, uporabna in tudi estetsko všečna).

.

kako opremiti pisarnoPisarniški prostori, ki jih uporabljajo samostojni podjetniki, so praviloma manjši, pogosto se nahajajo v prizidku stanovanjih hiš in v bližini blokovskih bivalnih enot, največkrat pa se mora zaradi specifike dela, pisarniška oprema tudi povsem prilagoditi dejavnosti, ki jo samostojni podjetnik, tudi opravlja.

Največkrat je delovni prostor samostojnega podjetnika izenačen tudi s pisarniškim prostorom, ki služi za administrativna in pisarniška dela.

.

Kako opremiti pisarno v majhnem prostoru?
.

V kolikor poslovni prostor omogoča in v kolikor dejavnost podjetnika zahteva, se sicer samostojni podjetniki odločajo za enostavne pregraditve pisarniškega prostora od delovnega prostora z raznovrstnimi pregradnimi stenami in drsnimi vrati, sicer pa v manjših prostorih, za ločitev delovnega prostora od pisarniškega, zadošča že postavitev manjše mize z odlagalnimi policami ali drugimi regali.

Pri iskanju odgovora kako opremiti pisarno za manjše samostojne podjetnike, se svetovanje za interier, seveda najprej začne pri opremi tistega dela prostora, ki je potreben za opravljanje dejavnosti. Tudi tukaj pa je umestitev “delovnega pohištva” največkrat povezana z dejavnostjo, ki jo samostojni podjetnik, opravlja.

Dejavnostim, katerim je v ospredju delo s končnimi strankami (npr. frizerski in kozmetični saloni), se svetuje postavitev pisarniške opreme v ozadje delovnih prostorov, v dejavnostih, kjer pisarniška oprema služi tudi sprejemu strank (npr. projektivni biro), bodo pisalne mize, stole in regale, postavili v ospredje.

Iz vidika uporabe barv se za poslovne prostore priporoča uporaba svetlih barv in naravnih lesnih tonov (ki pomirjajo). Pogosto stresno, pisarniško delo in še posebej komuniciranje s končnimi kupci, zahteva umirjenost, k slednji pa močno prispeva izbor belih in svetlih naravnih lesnih tonov. Ki pa jih lahko čudovito kombiniramo tudi z dekorjem močnejšim barv (abs obrobe, pisarniški stoli, posamični regali, drugo,….)

The following two tabs change content below.