» » » 3 top nasveti za izbiro pohištva pri opremljanju pisarn

3 top nasveti za izbiro pohištva pri opremljanju pisarn

Spodaj smo strnili 3 super uporabne nasvete za izbiro najbolj primernega pohištva pri notranjem opremljanju pisarn.
S pomočjo katerih boste prišli do stilsko všečne rešitve, praktične funkcionalnosti vaše pisarne in dobre cene.

.

oprema za pisarne pohištvo

.

Kako izberemo ustrezen stil za našo pisarno?

.

Stil pisarne je sicer tematika, o kateri ima vsak notranji opremljevalec (naj si gre za nas same ali zunanjo pomoč) svoje mnenje, a ne boste pri stilu in estetiki pisarniškega izgleda, udarili preveč mimo, če se boste držali preprostih spodnjih nasvetov:

Vaš stil pisarne poskušajte uskladiti z dejavnostjo, ki jo vaše pisarniško delo, tudi podpira. Drugače zasnujemo stil pisarne, v kateri se bo odvijala odvetniška dejavnost, zobozdravniška dejavnost ali pa zgolj klasična, računovodska administracija.

Obenem pa bo na stil pisarne vplivalo tudi dejstvo ali je vaša pisarna odprtega ali zaprtega tipa. Odprte pisarne imajo tudi stole in čakalna mesta za sprejem strank, v zaprtih pisarnah, ki so namenjene enemu zaposlenemu, ponavadi zadošča dovolj široka in dolga pisalna miza, pomožna pisalna miza za tiskalnik in scaner ter nekaj pisarniških omar.

Ker se v pisarnah pogosto opravlja finančno, zelo odgovorno delo, ne bo nič narobe, če vas stil pisarne, nasproti pisalne mize, vsebuje tudi široko in dovolj veliko, magnetno memory tablo, na katero obesimo najpomembnejše “to do” opravke in zapiske, osnovne pisarniške stvari, pa moramo imeti čim bližje našemu delovnemu mestu.

.

notranja oprema pisarne

.

Koš za smeti in papirje, podstavimo pod pisalno mizo, na desni (če smo desničar). Monitor (v kolikor je samo eden), gleda ravno proti nam, v primeru, da imamo dva, drugega spet postavimo na mesto, v odvisnosti od tega ali smo desničar ali levičar. Levičarji torej monitor na levo.

Posodica za pisala in dnevno uporabljana pisarniška oprema in dodatki naj bodo na dosegu roke, pa tudi drobno malenkost, kot je dodaten papir za tiskalnik, ni potrebno ravno pospravljati v omare (saj ponavadi po njem posežemo pogosteje, kot si sprva mislimo).

Pisarniške omare, v povezavi s stilom, opremimo glede na dejavnost. V kolikor so namenjene kot vitrine, bodo seveda imele steklena vrata, skozi katere je mogoče občudovati vsebino v njih. Prav tako se bomo za steklena vrata na pisarniški omari odločili, če bodo v njej shranjeni prospekti in vzorci.

Arhivske pisarniške omare so težje, večinoma tudi z možnostjo zaklepanja, sicer pa postavljene v kot ali za hrbet pisarniškega stola, saj do njih res dostopamo manj pogosto, kot do osnovnih pisarniških elementov.

.

Kako dosežemo, da je naša pisarna funkcionalna, praktična in maksimalno izkoriščena?

.

Praktičnost pisarniškega prostora se izkazuje z učinkovitostjo opravljenega dela v pisarni. Vsi pa vemo, da na učinkovitost dela v pisarni, vplivajo tudi razdalje med posameznimi elementi, možnost boljšega pregleda nad uporabljanimi pisarniškimi orodji, napravami, hitra dosegljivost do pisarniških pripomočkov in seveda umestitev vsega pisarniškega pohištva, v prostor tako, da ta ne deluje preveč natrpano.

Funkcionalnost pisarne bomo zato dosegli s tem, da bomo poskušali pohištvo, kar se da prilagoditi razpoložljivemu prostoru. V marsikaterem primeru je zato bolj ustrezna rešitev od tipskih pisarniških, pohištvenih rešitev, izdelava pisarniškega pohištva po meri.

Le to, četudi iz cenovnega vidika, pogosto predstavlja, večji strošek, kot nakup cenovno ugodnega pohištva za pisarne, lahko pomeni znaten prihranek pri izkoristku prostora, po nekaterih raziskavah večjih hiš, ki se ukvarjajo z notranjim opremljanjem pisarn in poslovnih prostorov, pa je lahko ta razlika kar do 30%.

.

Zelo zanimiv video na temo kako prihraniti prostor v pisarni, si lahko ogledate tudi v spodnjem videu:

.

.

Praktičnost pisarne pomeni, da smo pohištvo v pisarni, razporedili tako, da imamo čim manj opravka z rutinskimi deli in, da je postavitev pohištva takšna, da se lahko v celoti osredotočimo samo na osnovno dejavnost in delo.

Odvisno od tipa dejavnosti, za katerega je pisarna namenjena, je treba pri nakupu opreme za pisarno, upoštevati, da ni malo pisarniških del, ki so vsakdanja in rutinska. Tem opravilom je potrebno iz vidika pohištvene opreme v pisarni, čimbolj skrajšati dostope in poti.

.

Kako do ugodne cene pohištva za pisarno?

.

Seveda je ponudnikov pisarniškega pohištva ogromno, cena pisarniškega pohištva, ki smo jo pa ponavadi pripravljeni plačati za opremljanje pisarne, pa je odvisna tudi od tipa pisarne, ki jo opremljamo. Za direktorsko pisarno bomo prav gotovo pripravljeni odšteti več, večji strošek pa smo skozi čas tudi pripravljeni investirati v pisarno, v kateri delamo sami in je namenjena izključno nam.

.

oprema za pisarno

.

Drugače je s ceno pisarniškega pohištva in opreme poslovnih prostorov, v katerih se frekvenca zaposlenih hitro spreminja, kjer je v isti pisarni zaposlenih več in kjer se tudi narava pisarniškega dela, lahko razmeroma hitro spremeni ali dopolni.

Če iščete cenovno res ugodne rešitve za opremljanje pisarn, boste, kot vas že večina izmed iskalcev poceni pisarniških, pohištvenih rešitev ve, verjetno eno največjih ponudb za cenovno ugodne npr. pisalne mize našli tudi na spletni strani Pohištvo123. Kamor, še posebej priporočamo, da zavijete, če vas recimo zanimajo pisarniški stoli v akciji.

.

The following two tabs change content below.