» » » 5 najpomembnejših lastnosti, ki jih je potrebno upoštevati pri opremljanju pisarne

5 najpomembnejših lastnosti, ki jih je potrebno upoštevati pri opremljanju pisarne

Glede na to, da smo v naših predstavitvah pohištva za opremljanje pisarne, doslej prikazovali zgolj posamezne pisarniške pohištvene programe (pisarniški program standardiziranega pohištva za pisarne in ekskluzivno pisarniško, direktorsko pohištvo), je tokratna vsebina v nadaljevanju, namenjena nekoliko bolj praktičnim nasvetom pri opremljanju pisarne.

.

Najpomembnejše značilnosti, ki vplivajo na opremljanje pisarne

.

Na opremljanje pisarne s pisarniških pohištvom (naj si gre za po meri ali tipsko izdelano pisarniško pohištvo), najpogosteje vpliva 5 naslednjih značilnosti:

  • dimenzijske zahteve pisarniškega in poslovnih prostorov
  • število uporabnikov pisarniškega prostora
  • namen uporabe pisarniškega prostora
  • estetske zahteve in usklajenost z interierjem in celotno grafično zasnovo podjetja
  • finančna sredstva, namenjena za opremljanje pisarne

.

opremljanje pisarne
Opremljanje pisarne za več zaposlenih.

.

Dimenzijske zahteve pisarniških prostorov

.

Med osnovne prostorske in dimenzijske zahteve pisarniških prostorov sodi upoštevanje tega, kako so naši pisarniški prostori razporejeni, od kod priteka naravna svetloba v prostor, ali je naša pisarna morebiti v mansardnih prostorih, kakšne so stenske in zidne anomalije, ob katere imamo namen načrtovati naše pisarniško pohištvo, vrsta in materiali talnih oblog, vrsta, barve in materiali stavbnega pohištva, zahtevana osvetljenost s svetili, preglednost in povezanost z ostalimi poslovnimi prostori in drugo.

Primere ureditve pisarn in poslovnih prostorov ter nekaj dosedanjih referenc, smo predstavili v prispevku z naslovom Ureditev pisarne.

.

Število uporabnikov pisarniškega prostora

.

V odvisnosti od števila zaposlenih in števila uporabnikov pisarne, ki jo imamo namen opremiti, je med pisarniškimi pohištvenimi rešitvami, mogoče razmisliti o postavitvi ločenih delovnih mest (z možnostjo pregraditve s pregradnimi stenami) ali po opremi pisarne tako, da so delovna mesta med seboj povezana.

Pri opremljanju pisarne iz vidika števila uporabnikov pisarniškega prostora, naj bo pozornost usmerjena tudi v ustrezno razporeditev pisarniškega pohištva, tako, da bo pohištvo, ki je namenjeno skupni uporabi, dostopno in pregledno vsem zaposlenim, na enak način (morda na sredino pisarniških prostorov) ter, da bo dostop do individualnih komod in pisarniških omaric za vsakega zaposlenega, kratek.

Priporočamo tudi: Oprema pisarn za enega ali več zaposlenih

.

Namen uporabe

.

Namen uporabe pisarniškega prostora je lahko zelo različen. Odvisno od vrste primarne poslovne dejavnosti oz. tega ali gre za opremljanje pisarne spremljevalne in podporne dejavnosti (tajništvo, računovodstvo,…), se pisarniško pohištvo, prilagodi tudi dejavnosti, ki se bo v pisarni, opravljala.

Sprejemnice, čakalnice in pisarne, ki zahtevajo neposreden stik s končnimi kupci in poslovnimi partnerji, so zasnovane z več sedalnimi površinami in z dokaj prostorno postavitvijo pohištva. V tem primeru, v ospredje opremljanja pisarne postavimo dekor, estetiko, praktičnost in zasnovo pohištva, ki omogoča nemoteno in sproščeno komunikacijo. Obenem, če je tak prostor namenjen več ljudem, poskrbimo za primerno ločitev, da se lahko v enem prostoru več zaposlenih nemoteno pogovarja s svojimi strankami.

Po drugi strani, so individualne pisarne, primerne za postavitev večjih delovnih komod in omar, večjih delovnih površin, več regalnikov in v kolikor prostor omogoča, tudi z večjimi spremljevalnimi mizami in z več stoli.

.

opremljanje direktorske pisarne
Opremljanje prestižne direktorske pisarne s programom pisarniškega pohištva Excellence smo predstavili v prispevku na povezavi.
.
Estetika

.

V večini srednjih in večjih podjetij so potrebe po estetski vrednosti in celovitem nastopu tudi skozi notranjo opremo pisarniških in poslovnih prostorov, večje. Pri takšnem opremljanju pisarn je za to potrebno upoštevati barve in tudi materiale, kot jih veleva CGP in pogosto že vnaprej pripravljeni arhitekturni načrti zasnove poslovnih prostorov.

Manjša podjetja in obrtniki pri svojem opremljanju pisarn, v odvisnosti od dejavnosti, bolj stavijo na praktičnost in funkcionalno vrednost opremljenosti poslovnega prostora. Pri njih bo pri opremljanju pisarne več poudarka dano izkoristku prostora in vseh pisarniških, prostorskih niš, kakor tudi ekonomski upravičenosti celotne investicije v opremljanje pisarne.

.

Koliko finančnih sredstev nameniti opremljanju pisarne?

.

V primerih, ko gre za opremljanje pisarne, v kateri se bo izvajala primarna poslovna dejavnost, bo na višino budžeta, ki ga imamo namen investirati v pisarniško pohištvo, vplivalo tudi to ali je mogoče pisarniško pohištvo vkomponirati v del naše osnovne dejavnosti.

V primerih, ko je naša pisarna namenjena servisiranju osnovne poslovne dejavnosti, bo na višino potrebnih finančnih sredstev za opremo pisarne, vplivala naša odločitev o zahtevnosti izvedbe, številu uporabljenih pohištvenih elementov in tudi to ali zgolj “nabavljamo” pisarniško pohištvo ali pa nas v celoti zanima storitev opremljanja pisarne (vključujoč zasnovo interierja, postavitev svetil, dekorja in vsega kar sodi v sodobno pisarno).

Za kakršnokoli opremljanje pisarne se že zanimate, se priporočamo čez spodnje kontaktne možnosti.

.

večji sprejemni pult
Opremljanje poslovnega prostora z večjim, sprejemnim pultom.
The following two tabs change content below.