» » » Poročilo o rezultatih za November 2014

Poročilo o rezultatih za November 2014

Napisano v: Blog, Btb | 0

Ker nekateri naši sodelujoči mizarji po spletu iščejo tudi poceni stavbno okovje, tokrat na blogu sporočamo, da se trudimo na našo stran dobiti tudi dobavitelje okovij, spon, nasadil in drugega materiala za mizarje. Z namenom, da predstavljajo svoje rešitve za mizarje in opremljevalce.

Če bomo našli kak interes za to, vas bomo o tem obvestili. Ker pa je mesec naokrog, pa prvo objavo tega meseca, kot je že v navadi, začenjamo s poročilom o rezultatih spletne strani Mizarstvo.si v preteklem mesecu.

Do tega meseca smo v analitiki spremljali le dinamiko pridobivanja povpraševanj ter delež kakovosti pridobljenih povpraševanj (to smo dodali pretekli mesec).

V tem mesecu, boste opazili, smo analitiko in spremljanje podatkov še dodatno dopolnili. Povezava na rezultate tukaj.

Sicer še vedno spremljamo koliko povpraševanj nam uspe “ujeti”, a zdaj, ko je dotok novih povpraševanj, koliko toliko vzpostavljen, nas bolj kot samo število povpraševanj, zanimajo še druge reči.

Novi graf (izrez spodaj), meri število pridobljenih e kontaktov od obiskovalcev, ki so si na naših spletnih straneh, povlekli kak priročnik oz. vodnik. Priročnike in vodnike zlagamo tukaj, si pa obetamo, da bodo naši naročniki želeli na to stran postaviti še kak praktičen vodnik za obiskovalce in, da bi to število lahko še bolj naraščalo.

poceni stavbno okovje
Število dolvlek na posamezni vodnik. Po mesecih.

Kot lahko vidite, lahko postavitev takšnega vodnika, prinese tudi čez 30 novih email kontaktov. Ti pa so primerni naprej za elektronsko obveščanje, e novice, posredovanje aktualnih akcij in še kaj.

Pri spremljanju kakovosti povpraševanj, smo precej spremenili taktiko obdelave kontaktov, rezultat tega pa lahko vidite na spodnji sliki:

poceni stavbno okovje
Kakovost povpraševanj po mesecih.

V primerjavi s prejšnjim mesecem, se je število kontaktov, ki jih po naši lestvici, uvrstimo v najvišji rang kakovosti povpraševanj, močno popravilo.

Razlika iz preteklega meseca je v tem, da bistveno več kontaktov telefonsko obdelamo, obenem pa reduciramo možnosti, kjer lahko obiskovalci naše spletne strani z nami stopijo v kontakt brez telefonske številke.

Tega sicer v celoti ne želimo odpraviti, ker nam nekateri želijo preko e pošte poslati razne skice in priponke (česar pa preko obrazcev, ki jih imamo trenutno na strani, ne morejo). Nove obrazce (ki bi to omogočili) pa zato, da ne zapletemo kontakta z obiskovalci, zaenkrat ne želimo pokniti na stran.

Zadnji dodani graf pa najbrž še najbolj zanima naše naročnike.

Z njim kažemo, da spremljamo tudi količino (in kakovost) povpraševanj po posameznih segmentih (po kakšnem izdelku ali storitvi povprašujejo obiskovalci naše strani).

Slika spodaj:

poceni stavbno okovje
Povpraševanja po segmentih.

Največ povpraševanj je trenutno po drsnih vratih, pregradnih stenah, okovjih in vodilih za drsna vrata, omarah, posteljnih okvirjih, kopalniškem pohištvu.

Odvisno od sezone pa še po izdelavi stopnic, nadstreškov in ostalega.

Te rezultate je seveda potrebno gledati tudi v luči plačljivih naročnikov našega srednjega paketa (tukaj povezava), saj za te naredimo tudi specializirane spletne strani, ki jih skozi čas sodelovanja uvrstimo zelo visoko v Googlu in povpraševanja, normalno, zaradi tega, tudi poskočijo.

Ob tem, da je iz takšnih strani, tudi kakovost povpraševanj, visoka.

Pregled ponudbe za sodelovanje na Mizarstvo.si

Pregled celotnega bloga

 

The following two tabs change content below.

Matija Zajšek

Lastnik in vodja projekta Mizarstvo.si