Predgovor
Priznati moram, da naše redno mesečno marketing poročilo o rezultatih minulega dela na Mizarstvo.si, pripravljam bolj zaradi nas, ekipe, ki je vpletena v posel, kot za zunanje “opazovalce”.
Prvič, zato, ker si je enkrat na mesec prav naliti čistega vina in pogledati kje sploh smo, drugič pa tudi zato, ker je spremljanje teh rezultatov sploh edini način, da jih izboljšamo. In tudi, kot boste videli v nadaljevanju, edini način, da zaznamo, kaj bi morali spremljati drugače.
Sicer sem imel na začetku željo, da bi vsak mesec predstavil podobno strukturo poročila, samo z (upajoč) boljšimi rezultati, a, kot boste videli v nadaljevanju, smo marketing report, ponovno, v celoti obrnili na glavo.
V preteklem mesecu, ko smo dodali, tudi lastno prodajo (in pa možnost sodelovanja z mizarji na provizijski način), se je pri nas precej spremenilo.
Na podlagi teh sprememb, smo tudi podatke o ujetih povpraševanjih, takoj začeli gledati v povsem novi luči. In od tod tudi ena gora novih informacij v marketing poročilu.
.
Število ujetih povpraševanj
.
Število ujetih povpraševanj se je v minulem mesecu ustavilo pri 241.
.
.
Iz zgornje slike lahko vidite, da je za spletnim portalom Mizarstvo.si, s koncem tega meseca tudi prvo leto spletnega ustvarjanja. In glede na to, da Mizarstvo.si ne uporablja plačljivih metod za pridobivanje povpraševanj, smo s številko zaenkrat zadovoljni. Cilj, ki smo si ga postavili za prvo leto (to je 200 prejetih povpraševanj na mesec) je tako za nami. Zdaj imamo nov cilj. Sicer ne kaj pretirano definiran, pa vseeno po tihem upam, da se bo številka ujetih povpraševanj do konca leta ustavila na 300/mesec.
Morda zgornje številke kažejo, da smo si za do konca leta postavili premajhne cilje, a vseeno se zavedamo, da nas na poti do zaključka 2015 čaka še poletno vročična sezona (ki je prej mrtvilo kot poživilo na mizarsko pohištveni branži). Tako iz vidika obiskovalcev spletne strani, kot iz vidika oddanih povpraševanj.
.
Kakovost povpraševanj
.
Kot sem napisal že v poročilu iz preteklega meseca, smo s podatki glede kakovosti povpraševanj, še vedno najmanj zadovoljni. In bo tako, vsaj dokler ne bo na mizi več podatkov o lastni prodaji, ki jo izvajamo preko provizijskega pristopa naročnikov.
Kljub temu pa spodnja številka vseeno nekaj pove. Delež visoko kakovostnih povpraševanj se je povečal. Pri čemer lahko za odtenek bolj natančno, kot v preteklih mesecih povem, da visoko kakovost v tem grafu predstavlja, ujeto povpraševanje z oddano telefonsko številko.
Srednje kakovostnih kontaktov zato iz tega naslova praktično ni (ali nekdo odda veljavno telefonsko številko in je visoko kakovosten kontakt ali pa je ne odda ali odda napačno – in ga štejemo za nizko kakovostnega).
Kot sem zapisal zgoraj, količina ujetih povpraševanj, zahteva, da postajamo še bolj natančni pri tem, kaj z vsemi temi kontakti početi.
Če že imamo namen napredovati s pridobivanjem kontaktov tudi v bodoče, je logično, da se bomo kakovostno lahko posvečali vedno večjemu številu, le, če bomo znali zaznati njihove potrebe in želje.
Zato je spodnja tabela v marketing reportu na novo.
Prikazuje pa število ujetih kontaktov, ki jih iz različnih razlogov, nismo posredovali nikomur.
.
Kot lahko vidite, smo se z 24 kontakti samo pogovarjali (kar ne pomeni, da ni nemogoče, da se ti ne bi z vprašanjem ali zanimanjem ponovno obrnili na nas), 10 je bilo takšnih, ki so pri nas iskali produkte, ki jih ne pokriva noben izmed naših dobaviteljev.
Še posebej smo pozorni na kontakte, ki preverjajo konkurenco. Dodatno pa posebej označimo tudi te, ki namesto, da bi pri nas povpraševali, nam ponujajo in tiste, ki dajo premalo podatkov, da bi jih lahko posredovali našim sodelujočim.
Še mimogrede: skupen podatek o številu kontaktov, ki jih nismo posredovali nikomur ni slab. Celo želimo si večje številke. Ker raje vidimo, da se znotraj hiše s stranko ukvarjamo sami dalj časa, kakor, da naročniku jemljemo čas z “neogreto” stranko.
Spodnji graf je tudi novost med našimi dosedanjimi “merilci”.
Po novem merimo tudi delež kontaktov s katerimi smo govorili in kontakti, ki smo jih posredovali našim naročnikom, brez pogovora.
Ta podatek se vam morda zdi manj pomembnen – a je v bistvu nam pravzaprav najbolj.
V deležu kontaktov, s katerimi smo se pogovarjali sami, se namreč skriva tudi številka teh, katerim prodajamo sami (preko provizijskega sodelovanja z naročniki).
Ta pa, kot veste, je podlaga za to, da ocenimo kako dobri smo pri prodaji sami vs. koliko prodajo naši naročniki strankam, ki jim jih mi posredujemo.
.
.
Pregled ponudbe za sodelovanje na Mizarstvo.si
Pregled celotnega bloga