Veliko različnih izvedb in primerov iz prakse je sicer tudi opisanih v ostalih naših prispevkih, v tokratnem pa predstavljamo še nekaj primerov nadstreškov z ravno streho, ki jih imenujemo tudi enokapni nadstreški oz. moderni leseni nadstreški z enokapnico.
Osnovna dejavnost podjetja Homont d.o.o. je izdelava nadstreškov, ki so lahko:
- leseni, izdelani v celoti iz naravnega žaganega lesa,
- leseni, izdelani iz lepljenega lesa,
- leseni, izdelani iz kombinacije lepljenega in naravnega lesa,
- kovinski, kjer je konstrukcija lahko barvana, vroče cinkana ali aluminijasta,
- nadstreški, ki so izdelani iz kombinacije lesenih ter kovinskih elementov.
.
Moderni leseni nadstreški – nekaj primerov za lažjo predstavo
.
Na spodnji fotografiji je primer enokapnega nadstreška za dva avtomobila, ki je v celoti izdelan iz naravnega žaganega lesa. Običajno bi za nadstrešek takšnih dimenzij konstrukcijo izdelali tako, da bi lege postavili na tri nosilne stebre.
Lahko pa konstrukcijo nadstreška izdelamo tudi na spodaj predstavljen način.
Izdelamo šest točkovnih betonskih stebrov in na njih pritrdimo nosilne stebre, v sprednjem delu pa lege podpremo s krivljenimi rokami. Roke so za ta namen izdelane iz vzporedno lepljenih desk, zlepljenih z umetnim lepilom ter stisnjenih v zato prirejeni stiskalnici.
Takšna izvedba brez sprednjih stebrov omogoča precej lažji dostop pod nadstrešek z avtomobilom, predvsem na manjših dvoriščih, kjer primanjkuje manevrskega prostora.
.

.
Naslednji predstavljeni nadstrešek je pomanjšan model prejšnjega, torej nadstrešek za eno vozilo. Za postavitev takšnega zadostujejo štirje točkovni temelji, legi pa sta spredaj prav tako podprti s krivljenima rokama.
.

.
Tudi na spodnji fotografiji je prikazan nadstrešek, podoben tistima, predstavljenima na zgornjih fotografijah.
Konstrukcija je prav tako v sprednjem delu podprta s podpornimi rokami, le da so te v tem primeru narejene iz lamelno lepljenega lesa.
Roke iz “lepljenca” imajo že v osnovni izvedbi bistveno večjo nosilnost, v kolikor pa jih s konstrukcijo dodatno povežemo na način, prikazan spodaj, pa jim s tem zagotovimo še večjo nosilnost.
.

.
Naslednji primer prikazuje konstrukcijo, kjer je med dvojne stebre, ki so med seboj povezani z vroče cinkanim veznim elementom, pritrjen prečni nosilec. Za stebre je uporabljen naraven žagan les, prečna lega pa je, zaradi velikega razpona med njimi, izdelana iz lepljenega lesa. Tudi lega je med stebre dodatno pritrjena s kotnimi vroče cinkanimi veznimi elementi.
.

.
Zadnji primer prikazuje nadstrešek, kjer je v delu, kjer je dovoz za avtomobile, konstrukcija sestavljena iz kovinskih stebrov, na katera je privarjena prečna, prav tako kovinska lega. V zadnjem delu so uporabljeni leseni stebri ter lega, prav tako pa je lesena tudi strešna konstrukcija.
.

.
O različnih izvedbah in možnostih izdelave lahko prebirate tudi v naših ostalih prispevkih, za vse, ki pa vas zanimajo podrobnosti, pa smo pripravili tudi vodnik za izbiro lesenega nadstreška.
Za dodatne informacije in ponudbo smo vam z veseljem na voljo čez spodnje kontaktne možnosti.