Medtem, ko smo v prispevku 10 različnih programov standardnega pohištva za pisarniške prostore, predstavljali programe pisarniškega pohištva, ki so primerni za praktično vsako opremljanje standardnih pisarn in delovnih prostorov, je v tem prispevku, v nadaljevanju, predstavljeno moderno pisarniško pohištvo po naročilu, ki je primerno za individualno opremo pisarn, tajništev in drugih delovnih prostorov.
Moderno pisarniško pohištvo po naročilu prinaša predvsem prednosti, ki jih s seboj nosi individualna izdelava, individualna obravnava strank ter unikatna, edinstvena in celovita oprema vsakega poslovnega prostora, posebej.
.
Moderno pisarniško pohištvo po naročilu
(za prostore z več delovnimi mesti hkrati)
.

.
Na zgornji sliki je prikazano opremljanje večjega pisarniškega prostora, ki ga uporablja več zaposlenih hkrati. Za podobne pisarniške pohištvene rešitve so najpogostejši interesenti oddelki nabavnih služb, razvoja, prodaje in tajništva.
Osrednji delovni prostor je razdeljen na štiri delovna mesta, ki so med seboj ločena z leseno pregrado (z dodatnim utorom za montažo odlagalnih polic). Vsako delovno mesto vključuje kotno postavitev pisalne mize ter odprte regale na zunanji strani miz.
Noge pisalnih miz so lahko kromirane ali iz aluminija, vrhnje delovne ploskve je mogoče kombinirati v različnih barvnih odtenkih ter z različnimi dimenzijami debelin. Zunanje, obrobne, odprte regale je mogoče, po potrebi, v celoti ali delno zapreti s steklenimi ali lesenimi ličnicami.
Na vrhnji strani slike je prikazana ideja za ureditev pisarniškega prostora ob zidnih stenah pisarn, za dva ali več zaposlenih. Estetska in enostavna, polkrožna pisalna miza, se nadaljuje s podaljšano delovno površino ter pod miznimi regali in omogoča optimalen izkoristek prostora za dva zaposlena.
Predalčniki so izvlečni, z mehkim zapiranjem, dodatno pa je na desni (na vrhu slike) prikazana tudi večja pisarniška omara z odprtimi policami na vrhu ter dvema zaprtima regaloma pri dnu.
.
Postavitev pisarniškega pohištva
za dva zaposlena skupaj
.

.
Na zgornji sliki gre za moderno pisarniško pohištvo po naročilu, primerno za skupno uporabo dveh zaposlenih. Štirje delovni prostori so v tem primeru razporejeni v istem prostoru na dve enoti. Na vsaki, sta si nasproti postavljeni dve kotni pisalni mizi, za razliko od prvega primera, pa so omare za delovna gradiva in dokumentacijo, postavljene vstran od pisalnih miz ob eno izmed zunanjih sten pisarne.
Pod mizni regali so premični, z različno visokimi izvlečnimi predali ter z vrhnjim predalom z dodatno možnostjo zaklepanja.
Barvne in materialne kombinacije (les, aluminij, krom, inox, steklo,…) je mogoče poljubno kombinirati.
.
Moderno pisarniško pohištvo po naročilu,
vključno s konferenčno mizo
.

.
Zgorna slika prikazuje razporeditev pisarniških delovnih prostorov (pisalnih miz na zgornji etaži) ter opremljenost ločenega prostora za sestanke in kolegije.
Konferenčna miza v nižjem delu, zadošča za sestanke do 10 zaposlenih, z zgornjim, delovnim prostorom, pa je ločena s predelno omaro po naročilu.
Dolga predelna omara sestoji iz šestih omarnih, vertikalnih prekatov na vsaki strani ter iz treh vertikal odprtih poličnikov, na sredini.
Stranski regali so zaprti s klasičnimi vrati na krilno zapiranje, sredinski prekati pa so lično dopolnjeni s steklenimi ličnicami.
Pisalne mize v vrhnjem delu so klasične, a med seboj po levi strani, povezane z nizkimi omarnimi komodami za pospravljanje delovne dokumentacije in odlaganje najnujnejših projektov.
Dodatna pisarniška komoda je našla prostor v prostorski niši desno od stopnic, ki vodijo v zgornjo etažo.
Primer opremljanja konferenčne sobe s pohištvom po meri, smo predstavili tudi v prispevku, na povezavi.
Dodatne ideje za opremljanje pisarniških prostorov pa boste našli tudi na naši spletni strani.