Ker je Mizarstvo.si očitno spletno orodje za mizarsko delavnico vedno večjega števila mizarjev in tudi na pobudo sodelavcev iz prodaje, tokratno objavo v blogu, namenjam enostavnemu prikazu in obrazložitvi tega, kako naše orodje za mizarsko delavnico, tudi deluje.
.
1. korak – razlaga
.
Osnovno poslanstvo spletne strani Mizarstvo.si je:
Kaj to pomeni?
To pomeni, da sodelujočim mizarjem in opremljevalcem, pripeljemo nova povpraševanja po njihovih produktih in storitvah.
To izvajamo tako, da pišemo in objavljamo prispevke, v katerih opisujemo izdelke in storitve naših naročnikov. Pri tem pazimo na dvoje:
- prvič, da so ti prispevki vidni visoko v iskalniku Google (80% vseh prispevkov naročnikov bo na prvi strani Googla. O tej garanciji tukaj).
- in drugič, da se ti prispevki pojavijo tistim iskalcem, ki dejansko iščejo produkt, ki ga opisujemo.
.
.
2. korak – primer
.
.
1. Recimo, da je naš naročnik mizar, ki izdeluje knjižne police.
2. Preko nas torej mizar išče kupce, ki iščejo izdelavo knjižnih polic.
3. Na Mizarstvo.si zanj spišemo članek na temo knjižnih polic in v članek vstavimo realne slike njegovih že izdelanih knjižnih polic.
4. Spletni obiskovalci vtipkajo v iskalnik Google, besedno zvezo “izdelava knjižnih polic”
5. in naletijo na rezultat (slika spodaj):
Med približno 56.300 rezultati (rdeči oblaček na sliki zgoraj), je prispevek, ki smo ga spisali mi, uvrščen na prvo mesto v Googlu (zeleni oblaček).
******
Bolje kot je uvrščen prispevek, večja je verjetnost,
da bo nanj kliknilo več spletnih obiskovalcev.
.
Kaj se zgodi potem?
Bolj kot je v prispevku koristna in uporabna vsebina (več kot je realnih slik in primerov npr. izdelave knjižnih polic), večja je verjetnost, da bo spletni uporabnik poklical ali na telefonsko številko ali pa pustil vprašanje v obrazcu ob prispevku.
Možnosti za to so naslednje:
Slika zgoraj prikazuje kaj (lahko) naredi bralec prispevka:
1. pokliče na našo telefonsko številko.
V tem primeru se s stranko pogovorimo o tem kateri prispevek točno gleda, kdo je podpisan kot avtor prispevka (točka 3), kaj točno stranko zanima in, če je stranka zagreta za ponudbo ali nakup ji napovemo, da naj pričakuje klic ali ponudbo naročnika.
2. če bralec prispevka odda vprašanje čez kontaktni obrazec, sistem natančno zabeleži iz katerega članka je bilo oddano vprašanje. Če je zraven vprašanja telefonska številka, se s potencialno stranko pogovorimo. Če ne, jo za telefonsko številko prosimo preko elektronske pošte.
3. bralec vstopi v stik z naročnikom direktno preko kontaktnih podatkov v podpisu članka.
4. bralec izpolni kontaktni obrazec na dnu prispevka (ta kontaktni obrazec deluje enako kot na točki 2).
To je vse.
Več kot ima naš naročnik člankov, z večimi se uvršča na prvo stran Googla.
Z večimi kot se uvršča, večja je verjetnost po večjem številu povpraševanj.
Rezultat:
primeri prejetih povpraševanj tukaj