Ne samo slovenski, celoten splet je danes preplavljen s ponudniki in spletnimi hišami, ki nam na tak ali drugačen način, ponujajo, da nam lahko preko spleta povečajo prodajo.

.

Nekateri to “pomoč” zapakirajo v izraze izdelava prodajnih strani, optimizacija spletnih mest, tretji in teh je najbrž največ, stavijo na to, da bo vaša prodaja poskočila, ker boste preko njih prišli do več obiska.

.

Še posebej slednji, za svojo ponudbo zagotavljanja obiska na vašo stran, uporabijo plačljiva spletna orodja (Google Adwords, FB kampanje, ostala PPC oglaševanja). Zato, da na vašo stran zagotovijo obisk.

.

In dejansko tudi ga.

.

A težava tega pristopa je najmanj dvojna.
Obiskanost vaše strani in ogled vaših izdelkov je na ta način zagotovljen, samo dokler plačujete.
Ali “posredniku”, ki uporablja ta orodja ali direktno ponudniku oglaševalske metode. Če jo uporabljate sami.
Nemalokrat podjetniki plačujemo za isto storitev celo obema.

.

V naši hiši se osredotočamo na organsko rast vidnosti vaših izdelkov in storitev. Pred PPC metodami.
To pomeni, da vso znanje, izkušnje in energijo vlagamo v to, da so vaši izdelki in storitve vidni na prvih straneh Googla. Brez plačljivih metod.
To nam zagotavlja, da lahko svojim partnerjem ponudimo storitev, kjer je število pridobljenih povpraševanj čez čas neodvisno od tega ali za povečanje vidnosti vaših izdelkov, plačujemo drugim ali ne. Obenem po plačljivih metodah oglaševanja posežemo samo v dogovoru z vsakim naročnikom posebej.

.

Na ta način, brez težav dajemo obljubo, da naši partnerji povpraševanja prejemajo, tudi po koncu sodelovanja. Vsaj tista, ki izhajajo iz naravnih uvrstitev v Googlu.

.

Obenem, nekateri spletni poslovni modeli, z namenom, da za svoje naročnike zagotovijo čimveč interesentov, dajejo svojim obiskovalcem obljubo, da bodo hitro in enostavno prejeli več ponudb njihovih naročnikov, hkrati.
Kar je mamljivo za obiskovalce, nekoliko manj pa za nas, podjetnike, ki ne vidimo radi, da naš potencialni naročnik dobi ponudbo iz večih koncev.
Slednje ima namreč za posledico nižanje cene oziroma ponavadi odločitev o nakupu stranke, zreducira zgolj na informacijo o ceni.

.

S čimer se s končnim kupcem avtomatsko ne pogovarjamo več o kakovosti, temveč samo in zgolj še o ceni.

.

Druga obljuba iz naše hiše, to je, da povpraševanj ne delimo z nikomer, izvira ravno iz zgornjega.
Spletni sistem, ki “stoji za odrom” naše ponudbe, je sestavljen tako, da za skoraj 90% povpraševanj, ki jih dobimo, znamo izmeriti in določiti iz katere vsebine in od katerega naročnika, so bila sprožena.
Z ostalimi potencialnimi kupci se preprosto pogovorimo po telefonu.

.

Na ta način so naši naročniki lahko prepričani, da iz naše hiše, povpraševanje roma, samo njim.

.

Ker pa uspeh prodaje preko spleta ne temelji samo na količini in kakovosti prejetih povpraševanj, temveč tudi na odzivnosti in komunikaciji do končnega kupca, zelo radi svojim partnerjem, torej vam, priporočimo, da z vsako potencialno stranko, govorite čimprej.
Ne čez en dan ali dva. Ampak takoj, ko je to mogoče.

.

Za vašo odzivnost in skrb vam bo kupec hvaležen. In zadovoljen.
Na koncu koncev pa je slednje, tako ali tako, naš skupen cilj.

Matija

 Matija Zajšek, vodja projekta Mizarstvo.si

.

.p.s.: vabljeni, da podrobneje preučite našo ponudbo za sodelovanje.
Ali, da spremljate blog o razvoju spletne strani Mizarstvo.si. Škoditi ne more :).