Kot sem že napovedoval, v svoje vrste vabimo tudi dobavitelje za ugodne mizarske spone in podobne pripomočke, ki jih mizarji vsakodnevno potrebujejo pri svojem delu, a dokler ti ne odkrijejo interesa, da svoje izdelke predstavljajo tudi na naših straneh, bo več vsebin mizarjem pač še vedno na temo izboljševanja mizarskih spletnih strani.
Ugodne mizarske spone pa bodo morale počakati :).
Nabor vsebin, ki jih pripravljamo za našo spletno stran, se loči na dvoje:
- vsebine za končne kupce (to so predstavitve produktov in storitev naših naročnikov in sodelujočih), tako imenovane BTC (bussines to customer vsebine)
- ter vsebine za naročnike in partnerje, tako imenovane BTB (bussines to bussines vsebine)
Jasno, da na svojih spletnih straneh, ne boste enakih vsebin pošiljali končnim kupcem in morebitnim poslovnim partnerjem (saj imajo vsak svoje interese in zanimanja).
V tokratnih nasvetih za mizarje in opremljevalce, ki nas spremljajo in imajo lastne spletne strani, predstavljam kako pri nas izvajamo emailing, kaj merimo in na kaj se splača biti pozoren.
Emailing je eden izmed možnih kanalov do novih strank.
Da pa bo maksimalno učinkovit in uporaben, pa spodnji prispevek za mizarje, ki želite preko njega do novih strank.
Kot sem napisal uvodoma, segmentirajte najprej prejemnike vaših email sporočil.
Bolj natančna kot je segmentacija, lažje boste definirali vsebine, ki jih imate namen pošiljati svoji publiki.
Večina mizarjev in večino spletnih strani, ki jih spremljam, segmentacije sploh nimajo narejene.
Na svoji spletni strani (ponavadi na vseh straneh in na prvi strani) imajo prijavo na e novice in to je vse.
Ob tem, da dvomim, da se na tak način sicer, sploh kdo prijavlja na njihove e novice, hkrati tak pristop o naročniku k e novicam, ne pove nič.
Ne vemo ali se je prijavila konkurenca, ne vemo ali se je prijavil spammerski robotek, ali resnična oseba, ali sploh kdo.
O prijavitelju ne vemo nič.
Zato lahko tudi samo o vrsti vsebine, ki bi tega prijavitelja naj zanimala, ugibamo.
V tem primeru nam ostane edina možnost, da mu pošljemo kakšno akcijo, obvestilo o spremembi urnika, lokacije podjetja, na novo odprtem salonu ali pa o novem produktu, ki smo ga dali v naš prodajni program.
Ker približno podobno vsebino tako ali tako prijavitelji dobijo od vsepovsod, kjer se pač prijavijo (če se…), si lahko samo mislimo, kakšen je izplen takšnih emailingov.
Pod besedico izplen pa mislim najmanj naslednje:
- odprtost e novic
- klikabilnost e novic
- branost e novic
- reakcija na e novico (klik na izvedi več, kupi, naroči, testiraj,….)
Slikca kaj vse lahko spremljamo pri pošiljanju e novic tukaj:

Na učinkovitost emailinga vpliva še en kup reči, za katere sprva sploh ne mislimo, da so pomembne:
- čas, kdaj pošiljamo e novice (ne pošiljajmo jih čez vikend, ker je takrat najmanj ljudi na internetu, v ponedeljek pa jih čaka največ službenih obveznosti in nimajo časa brati)
- koliko vsebin pošljemo v e novici (ne pošiljajmo preveč vsebin, ker ljudje ne beremo – spletni obiskovalci skeniramo besedila)
- kaj piše v naslovu novice (največjo odprtost imajo e novice, ki v naslovu sporočajo kaj je v notranjosti novice in v naslovu ne prodajajo (kar pa žal, ravno nasprotno, dela večina podjetnikov)
- kje smo pridobili kontakte za pošiljanje (hladno nabiranje kontaktov ima za posledico manjšo odprtost). Kontakti, ki gredo čez double opt-in (kontakti, ki morajo opraviti verifikacijo ali potrditev svojega e naslova, odpirajo e novice bolj, kot tisti, ki ne gredo čez verifikacijo)
- kako so prepoznane naše novice (prodajne akcije, uporabni nasveti, praktične rešitve,…)
- in še kup drugih reči.
Posebna znanost pri učinkovitem emailingu pa je sploh kako priti do tega, da kontakti prihajajo zraven.
A o tem kdaj drugič.