Kako meriti učinkovitost vaše pristajalne strani

Če je v članku, na povezavi SEO-Praktik.si, podrobneje razloženo kaj je pristajalna stran in kako pristajalne strani izdelati prodajno učinkovito, vključno s predstavitvijo vseh elementov učinkovitih pristajalnih strani, je v nadaljevanju tega zapisa, podrobneje razloženo kako meriti učinkovitost pristajalnih strani. … Preberi več

Zakaj ni vaš email marketing učinkovit [in kaj narediti, da bo]

Marsikateri lastnik spletne strani je med različnimi spletnimi kanali, poskušal razviti tudi email marketing. In marsikdo je pri učinkovitosti svojega email marketinga, tudi “pogorel”. Podatki študije Nielsen Norman Group (vir 1), celo pravijo tako: ? na povprečni spletni strani, imajo … Preberi več

Socialna omrežja – Kako jih uporabljati za doseganje specifičnih marketinških ciljev

Po nekaterih marketinških raziskavah je na svetu, v vsakem trenutku, med 150 do 200, različnih socialnih omrežij. Vsako izmed njih ima svoje značilnosti in lastnosti, zato je smiselno, pred začetkom uporabe kateregakoli socialnega omrežja poznati prednosti posameznega. Še posebej, ker … Preberi več

1 2 3