Uspehi pri prodaji preko spletnih strani danes
Kaj dobite v sodelovanju z nami?
. .
Vsebine, ki jih bodo videli vaši obiskovalci, so pripravljene tako, da jih vidijo zagrete stranke za nakup.
96,7% podjetnikov nima časa za redno delo na svoji spletni strani.
Namesto vas, vsebine pripravljamo mi. Dovolj je že, da nam pošljete slike svojih izdelkov.
89,1% lastnikom spletnih strani je bolj pomembno, da so z eno (močno) besedo na prvi strani spletnih iskalcev, kot z več (manj močnimi) besedami na večih straneh.
Vsebine, ki jih pripravljamo za vas, pripravljamo ravno nasprotno. Ne “potiskamo” višje samo ene besede, ampak z več članki, več besed.
83,4% spletnih udeležencev ne zna sestaviti vsebine tako, da bi ta dosegla visoko uvrstitev v spletnih iskalnikih.
.
92,7% spletnih udeležencev na spletu poskusi z eno ali največ dvema reklamama.
Nakup naših paketov omogoča, da boste predstavljeni na prvih straneh vsak teden.
78% podjetnikov ne ve, da za uvrstitev v iskalniku obstajajo dovoljene in nedovoljene metode.
Pri nas ne kupujemo povratnih povezav, ne gradimo podpornih mrež, ne spinamo člankov in ne podvajamo vsebin. 100% skrbimo za naravno rast vaših pozicij.
Odstotek povprečnega klika na posamezen zadetek v Googlu se giblje med 5% in 15%.
92% podjetnikov se s spletom ukvarja ljubiteljsko (ali, ko imajo čas).
Z vsebinskim marketingom, SEO nastopom in spletnimi rešitvami, se ukvarjamo že več let.
Devet od desetih podjetnikov na spletu je prepričanih, da več obiska, pomeni boljše spletne rezultate. In zato, napačno, “lovi” samo nekatere ključne besede.
Za uspešen spletni nastop šteje količina prispevkov in natančno ciljanje z vsakim prispevkom na točno določenega kupca.
86,9% lastnikov spletnih strani, pravi, da od spletne prodaje, nima zaslužka.
Za sodelovanje z nami, svoje spletne strani, sploh ne potrebujete. Vse naše delo sloni na dolgoletnih izkušnjah in testiranjih kaj na spletu deluje in kaj ne.
Kako bodo izgledale vaše vsebine in kje bodo uvrščene?
. Primer vsebine spisane na ključno besedno zvezo “izdelava vrtnih garnitur”: . Primer vsebine spisane na ključno besedno zvezo “postavitev kotne vgradne omare”: .
.
Najpogostejša vprašanja
.
V: Kako mi vaše storitve pomagajo pri mojem poslu konkretno?
O: Odvisnost spletnega uspeha je v tem, da na njem delamo. Nenehno. Tako kot vi proizvajate vsak dan znova svoje izdelke, tako se tudi mi dnevno, ukvarjamo s pisanjem SEO prispevkov za splet. Enako kot en vaš izdelek še ne zagotovi trajnega uspeha, tako tudi en prispevek ne izboljša prodaje preko spleta.
Nenehno pojavljanje in predstavljanje svojih izdelkov ima za posledico več obiskovalcev in večjo izpostavljenost. Več kot vas vidi spletnih obiskovalcev, večja je verjetnost nakupa. A videti vas morajo kupci, ne tisti, ki se šele informirajo o ponudbi.
V: Koliko stanejo vaši produkti in kje lahko izvem več o njih?
O: Najlažje boste videli kaj in kako počnemo, če se odločite za brezplačen preizkus. Sicer pa pakete sodelovanja predstavljamo tukaj.
V: Ali bom z vašimi storitvami na prvi strani Googla?
O: Odvisno od konkurenčnih spletnih strani, lahko pričakujete, da se bomo z vsakim prispevkom, ki ga bomo spisali na temo vaših produktov in storitev, želeli uvrstiti čim višje. Besedila pripravljamo na tako imenovane “long tail” besedne zveze, ki imajo po svoji naravi sicer manj iskanj, a jih vpiše več spletnih obiskovalcev, ki so nagnjeni k nakupu.
.
Ne povečujemo vam vidnosti na spletu.
Izziv nam je, za vas pridobivati nova povpraševanja.
.
V: Ali vaše storitve delujejo?
O: Ne prodajamo “mačka v žaklju”. Kdor vam ponuja hitre in enostavne rezultate za uspeh na spletu, preprosto svojega posla ne obvlada, obljublja nemogoče ali pa gradi na prepovedanih metodah doseganja vidnosti na spletu. Takšne spletni iskalniki prej ali slej kaznujejo. Google je največji svetovni ponudnik storitev na področju iskalnega marketinga in svoj iskalnik nenehno posodablja z namenom, da “lovce za bližnjicami” izloči.
Naši pisci so redni “spremljevalci” novosti in sprememb, ki od posameznikov zahtevajo, da se redno izobražujejo. Da bi bili visoko uvrščeni s svojimi stranmi tudi v bodoče (in tam ostali), je potrebno biti ves čas v korak s temi spremembami.
V: Kako dolgo traja, da bom videl prve rezultate?
O: Odvisno od izbranega paketa, bomo z vašimi objavami začeli v roku 24 ur, od potrditve naročila. Rezultate našega dela boste lahko videli v roku, ko bodo spletni iskalniki prispevek vnesli v svoj indeks. Na željo za hitrim pregledom rezultatov prvih prispevkov, lahko ta postopek pospešimo tako, da bo rezultat v Googlu viden v roku največ 10 minut, odkar ga bomo objavili na Mizarstvo.si.
V: Zakaj je vaša metoda spletnega nastopa drugačna od drugih?
O: V bistvu podobne storitve na slovenskem spletnem trgu, za dejavnost mizarstva, niti ni.
Večina spletnih strani vam ponuja oglaševanje. In obljubo, da vam bodo pripeljali obisk na vašo spletno stran. Spletnih storitev, ki bi “upale” ponuditi nova povpraševanja po naravni poti, na področju mizarstva, ni. Naše delo temelji na tem, da nas ne zanima pisanje preprostih reklamnih besedil in ustvarjanje čim večjega števila vsebin zato, da vas bo videlo čimveč ljudi. Že s tem, da pišemo na “long tail” besedne zveze, kažemo, da nas ne zanima svojim naročnikom povečevati vidnosti, ampak, da nas zanimajo nova povpraševanja za naše naročnike.
V: Kakšna je vizija spletnega mesta mizarstvo.si?
O: Ne zanimajo nas bližnjice, ne obljubljamo nemogočega, imamo pa v lasti fantastično spletno domeno Mizarstvo.si. Besedico mizarstvo samo v enem letu vtipka dobrih 28.000 spletnih uporabnikov. Kar je zelo veliko. Zato želimo na njej postaviti čimveč kakovostnih vsebin v povezavi z mizarstvom. To nam lahko uspe samo z najboljšimi mizarji in opremljevalci skupaj. Tako kot vi veste, da delate dobro in dolgoročno, tako tudi mi, vemo, da nas zanima rast spletne strani in dolgoročni obstoj. In korist za oboje.
V: Zakaj naj sodelujem na strani kjer je tako ali tako prisotna že moja konkurenca?
O: “Konkurenca” hočemo ali nočemo, na spletu vedno je in vedno bo. Vtipkajte v iskalnik besedico mizar in preverite sami. Vprašanje je samo kako se bomo na to odzvali. Ali od nje bežali ali pa jo uporabili v svojo korist. Če od nje bežite in gradite svoj uspeh izključno na svoji spletni strani, boste v tekmi s tistimi, kjer jih gradi več hkrati, na slabšem.
Zakaj? Spletni iskalniki (npr. Google) raje višje uvrščajo v svojih programih spletne strani, kjer je več raznolikih (a po dejavnosti sorodnih vsebin) in kjer se vsebine dodajajo pogosteje (dnevno). Ali boste poskrbeli, da bo na vaši spletni strani vsak dan nova vsebina in zanimive informacije ali pa boste v primerjavi s stranmi, ki to zmorejo, vedno v zaostanku.
Ob tem, da ni niti najmanj vseeno, kako so spisane vsebine za Google. Kar pomeni, da se boste morali še naučiti kako sploh pravilno 100% spisati SEO prispevke.
Če objavljate vsebine na Mizarstvo.si (ki jih pripravljamo mi), pomeni, da bodo pozicije vaših prispevkov rasle tudi takrat, ko bodo na Mizarstvo.si objavljali drugi mizarji. Na tak, edinstven način, dejansko “navidezni konkurenti” drug drugemu pomagate, da ste uvrščeni višje v spletnih iskalnikih.
Rezultati pridobivanja povpraševanj za naročnike