» » » 6 odličnih feng shui nasvetov kako urediti pisarno

6 odličnih feng shui nasvetov kako urediti pisarno

kako urediti pisarnoKako urediti pisarno, da vas optimalno podpre pri poslu, je zares zelo enostavno, če upoštevate naslednje smernice:

.

  1. napišite seznam stvari, ki jih potrebujete za dnevno najbolj učinkovito delo, (1)
  2. narišite si tloris pisarne na papir s približnimi merami, razmerji,
  3. v tloris vnesite vse potrebne stvari, ki jih imate na seznamu,
  4. preberite blog do konca in ponovite točko 3., pri čemer upoštevajte, kaj ste se naučili iz sledečega pisanja.

.

6 feng shui nasvetov kako urediti pisarno z upoštevanjem vseh dejavnikov, ki so potrebni za vašo uspešnost pri delu

.
Na vašo uspešnost pri delu vplivajo:

.

1. Vaša osebna energija

Kako urediti pisarno, da se podpre vaša osebna energija?
Na vašo osebno energijo namreč vplivajo številni dejavniki:

.

  • kako ste začeli dan,
  • kako se počutite v prostoru,
  • v kakšnem obdobju življenja ste,
  • kako se poznate,
  • kakšne barve uporabljate, …

 

Vse to, kar ste, ima močan vpliv na vaše poslovno delo, zato je smiselno, da del svojega prostega časa uporabite za spoznavanje sebe.

.

Izberite pa tudi barve, ki bodo podprle vašo pozitivno energijo. Še priporočilo: dan začnite s smiselno nego, ki vam bo podprla delavnost, fokus in zbranost.

.

barve v pisarni

.

2. Energija, ki vam jo daje posel

.

Začetna poslovna ideja je običajno iz najčistejšega vira, iz najbolj kvalitetne energije, ki vas podpira pri poslovnem delovanju. Zato ste veliko bolj uspešni, kadar realizirate ideje, v katere vi osebno verjamete.

.

Zato se tudi pri vprašanju kako urediti pisarno, nagibajte k poslovni energiji, poslovni učinkovitosti in manj k osebnemu okusu, saj boste s tem uredili pisarno na način, da vas bo podpirala ves čas. (2)

.

3. Pohištvo in njegova porazdelitev po prostoru

.

Kako urediti pisarno z minimalnimi kosi pohištva, je tukaj pravo vprašanje. Zato razmislite, kaj vse resnično potrebujete in ostale kose pohištva, ki niso nujno potrebni, raje ne trpajte v pisarno. Nujno potrebne kose pohištva pa postavite po feng shui zakonitostih:

.

  • pisalna mizadelovna miza naj bo postavljena tako, da je vaš pogled usmerjen na vrata. Koristno je, da je hrbet obrnjen k steni, ki nima oken, lahko pa so na tej steni omare.

.

Tako imate položaj največje moči v prostoru. Za zbranost, mirnost in uspešnost pri delu ni dobro, da je vaša delovna miza postavljena tako, da vratom kažete hrbet, saj boste ves čas nemirni.

.

Kako urediti pisarno, če je v pisarni več miz? V tem primeru mize naj ne bodo postavljene vzporedno, kot v šoli, ali tako, da si ob sedenju sodelavci kažejo hrbte. Koristno je, da sta dve mizi postavljeni v diagonali s pogledom na vrata, ostali pa naj gledajo v središče pisarne.

.

  • omare naj bodo v pisarnah namenjene samo potrebnim stvarem, naj ne postanejo skladišče ali arhiv, saj statična energija začne motiti delavnost in se dokaj hitro zmanjša delovni elan.

.

  • pohištvo naj ne bo polomljeno ali poškodovano, saj vsaka poškodba na pohištvu prinaša občutek revščine in razpadanja, zato lepo delajte s svojimi predmeti v okolju.

.

  • stil pohištva naj poudarja vaš osebni občutek za posle in sočasno uporabno služi poslovni dejavnosti, da imate z njim čim manj dela in čim večjo, čim daljšo uporabo z lepim izgledom.

.

Pravilna porazdelitev pohištva po prostoru daje dober pretok energij in prijetno delovno okolje. To vam bo povečalo zadovoljstvo, učinkovitost in produktivnost pri delu. Če pa si želite imeti lepo oblikovano energijsko podporo, ki bi vam ohranjala dober pretok po poslovnih prostorih, pa priporočam nakup Life Boxa.

.

4. Hrup v okolju

.

hrup v okoljuHrup v okolju je lahko močan moteč dejavnik, še posebej, če se hrupa ne zavedate več, ker ste ga že toliko navajeni. (3)

.

Prisluhnite zvokom, ki so okoli vas v različnih dnevih v pisarni in če imate možnost:

.

–  izboljšajte okna ali

– spremenite dizajn prostora, ki bo poskrbel za večji občutek miru v pisarni (o tem prihodnjič).

.

5. Svetloba v prostoru

.

Kako urediti pisarno, da bo optimalna osvetljenost in sočasno dobro vzdušje, ki ga daje tako dnevna svetloba kot luči.

.

Zato je idealno, če imate v pisarni dnevno svetlobo in različne kombinacije luči, ki jih po potrebi prižigate: stropne, stenske, namizne. Osvetljenost prostora je namreč izjemno pomembna, da možgani dobro opravljajo svoje funkcije in niste ves čas zaspani ali otopeli in ne najdete dobrih rešitev.

.

6. Temperatura in prezračenost prostora

.

Kako urediti pisarno, da prostor ne bo prehladen ali pretopel in da bo dovolj kisika? Vse to namreč slabo vpliva na telesne funkcije in na vašo delovno naravnanost.

.

Pomanjkanje kisika v prostoru močno vpliva na vašo zaspanost ali apatičnost, nezbranost, lahko pa vam povzroča tudi glavobole. Zato poskrbite, da boste imeli dober merilnik za temperaturo in zračno vlago v prostoru ali da boste redno poskrbeli za vsaj 2 x po 10 min zračenja in za temperature, na kateri ste optimalno delovni.

.

Če ste že uredili pisarno po zgornjih smernicah, pa vas zanima, kako urediti pisarno dekorativno po feng shuju, da vam podpre vašo ustvarjalnost, učinkovitost pri delu, posel, kariero, blagostanje in uspeh, potem mi napišite komentar, da vam želeno čim prej pripravim.

.