Ravno na današnji dan, mineva pol leta, odkar smo lansirali spletno stran Mizarstvo.si in zdaj, ko se počasi skupnosti najboljših slovenskih mizarjev in opremljevalcev, pridružuje vse več podjetnikov in, ko so glavna dela okrog podstrani, ki so namenjene končnim kupcem in uporabnikom mizarskih storitev, dokončane, začenjamo z gradnjo podpore tudi podjetjem in posameznikom, ki Mizarstvo.si že uporabljajo in za tiste, ki razmišljajo, da ga morda kdaj v prihodnosti bi.
Od kod je nastala ideja? Od kod podlaga za zgodbo?
Nekateri partnerji, ki naše spletno delo spremljajo iz drugih zapisov, vedo, da se s spletnim nastopom, ukvarjamo že dalj časa.
V preteklosti še v službi nekaterih drugih podjetij iz povsem drugačnih branž (kozmetika, kmetijstvo, na koncu tudi pohištvena branža), je nastala ambicija in po svoje tudi potreba, da “lastno” zgodbo začnem pisati tudi sam.
Kot “testni zajček” na samostojni poti, sem večino dela na začetku opravljal sam. Kasneje, skozi pogovor, delo, navsezadnje tudi poznanstva in izkušnje v pohištveni branži, se je zgodbici pridružilo še nekaj somišljenikov.
Somišljenikov predvsem na področju spletnega nastopa.
Nato sem letos, marca 2014, priznam, po naključju, odkril, da je spletna domena Mizarstvo.si, prosta.
Dve leti raziskovanja, testiranja in predvsem pisanja nasvetov za uspešen spletni nastop, je dobilo priložnost, da se konkretizira v realnosti.
In nastalo je Mizarstvo.si.
Kakšna je ideja?
Po dvoletnem brskanju in testiranju vsega mogočega, kaj na spletu deluje in kaj ne, sem med drugim odkril, da na področju pohištvene branže (enako velja tudi za marsikatero drugo dejavnost) zeva ena zanimiva luknja.
Od katere imata (logično) korist le dva. Google in izdelovalci spletnih strani.
Mizarji in vsi, ki živijo v pohištveni branži, vam bodo potrdili, da s spletom in svojo spletno stranjo, ne žanjejo rezultatov, kot so si jih obetali, ob lansiranju svojih spletnih strani.
Jasno, izjeme obstajajo. Vedno.
A načeloma, (celo raziskavo sem opravil na to temo) cca. 85% podjetnikov, ki ima spletno stran, od nje nima večje koristi, kot predstavitev v obliki vizitke.
Še več, cca. 92% podjetnikov (in slednje ne velja samo za mizarsko pohištveno branžo), ne zna izmeriti rezultatov, ki jih njihova spletna stran prinaša. Četudi morda jih, v veliki večini ne vemo kaj je tisto na naši spletni strani, kar generira rezultat (povpraševanje, konverzijo, karkoli…).
Čeprav splet merjenje tega, omogoča.
Dodatno je občemu “razočaranju” nad spletom, po mojem mnenju, dodala tudi spletna srenja, ki v svojem poslu, uporablja PPC kampanje (plačljive na klik, spletne kampanje), namesto obrtnikov in podjetnikov samih.
Ti, sicer vrhunska orodja za večjo spletno izpostavljenost, vidnost in na koncu koncev, tudi večje pridobivanje povpraševanj, na razmeroma hiter način, uporabljajo, a za moj okus z malenkost preambicioznimi obljubami, da bodo podjetniki nove kupce in stranke dobili v “neomejenih količinah” kar prvo sekundo.
Izkušnje in sogovorniki, s katerimi sem doslej imel priložnost govoriti na to temo, mi pravijo, da povpraševanja sicer količinsko res so, a, da je težava v njihovi kakovosti.
Kar ima za podjetnika za posledico obilo “risanja” in sestavljanja ponudb, izplena pa bore malo.
No, da ne odplavam, že v prvem blog zapisu…. 🙂
Kaj točno je Mizarstvo.si?
Mizarstvo.si je spletna stran, ki želi v svoje vrste povabiti dobre slovenske mizarje, opremljevalce in trgovce s pohištvom.
Brez nebesno zvenečih obljub, da bodo sodelujoči, jutri dobili 300.212 novih povpraševanj, naša hiša in SEO strokovno usposobljeni pisci (o tem več v katerem izmed bodočih zapisov), predstavljajo njihove izdelke in storitve na način, da so ti visoko vidni v Googlu.
To je najprej, kar nudimo.
Drugič, ker spletno stran, sicer počasi, a konstantno, opaža vse več končnih kupcev mizarskih storitev, dinamika objav (glede na vrsto zakupljenega paketa sodelovanja) posameznih prispevkov, omogoča, da mizarske in pohištvene mojstrovine, vidi vse več ljudi.
Predstavitve izdelkov namreč prikažemo na prvi strani Mizarstva.si, v izbrani rubriki (mizarsko pohištvene rešitve ali notranje opremljanje) ter tudi v rubriki Najnovejše objave.
Se pravi, vse večja izpostavljenost je zagotovljena.
Tretjič, predstavitve izdelkov in storitev pišemo z namenom konverzije. Po domače – s ciljem, da bralec (obiskovalec) spletne strani, za določen izdelek odda zanimanje, povpraševanje.
Znanost in delovanje “za odrom” tega poslovnega modela, imam namen, predstaviti tekom bodočih zapisov na tem blogu.
Kaj dobi sodelujoči?
Sodelujoči (naročnik in kupec določenega paketa sodelovanja), dobi skladno z obljubljenim v paketu, število predstavitev njegovih izdelkov, kot jih naroča.
Naša hiša zagotavlja, da bo 80% izmed njih na prvi strani Googla. Jasno, v času njihove prve objave.
Po tej logiki, več kot ima naročnik predstavitev, večja je spletna izpostavljenost. Tako na sami spletni strani Mizarstvo.si, kot na prvih straneh Googla.
Po domače:
predstavljajte si, da ima naš naročnik 10 predstavitev svojih izdelkov na prvi strani Googla. Verjetnost, da bo nekdo oddal povpraševanje, je razmeroma solidna, kajne?
Kaj pa, če jih ima, “teoretično” 500?
Verjetnost, strinjali se boste, je večja. Drži?
In to je vsa znanost.
Po svoje Mizarstvo.si, vidim kot vrhunsko investicijo za podjetnike, ki želijo vrhunski spletni nastop.
Namreč…
njihovih predstavitev izdelkov ne brišemo. Nikoli.
Kar samo pomeni, da gre samo za vprašanje, koliko predstavitev želi nekdo imeti na prvih straneh Googla.
Več kot jih ima, bolj bodo pritekala povpraševanja.
Četudi po nekaj mesecih, ali letih, ugotovi, da ima povpraševanj dovolj, preprosto ne naroči dodatnega paketa sodelovanja.
Ker ne uporabljamo plačljivih metod (PPC), da bi vaše predstavitve videlo čimveč ljudi, so povpraševanja, logično, naravna.
In kot takšna ostajajo tudi, ko in, če končamo sodelovanje.
Poslovni model Mizarstva.si rad enačim z vlaganjem v vzajemne sklade.
Čeprav v času krize ni ravno gora ljudi, ki bi od njih imela plus, vseeno ljudje in podjetniki vanje investirajo. Ker vedo, da se bo trend obrnil. Vedno se.
Pri našem sodelovanju je zgodba podobna.
Naročnikom dajemo možnost, da investirajo v svoje predstavitve. Po svojih zmožnostih.
Tudi logističnih.
Ni malo primerov (in smo skupaj šele pol leta), ko dobim nazaj odziv, naj za malenkost ustavimo objave. Da se podjetje notranje reorganizira.
S tem ne dajem obljub.
Ne govorim, da boste “jutri” s prvo objavo, dobili takojšnje povpraševanje in, da se bosta v sodelovanju z nami, takoj začela cediti mleko in med.
Zdaleč od tega.
Ker to veste tudi sami (izkušnja in pričakovanja marsikaterega podjetnika, ko je postavil svojo spletno stran).
Spletni posel je investicija. In redno delo. In reden nastop.
Podjetnik, ki to razume, se bo zgodbe z nami najbrž šel.
Zakaj tako mislim?
Ker z Mizarstvo.si ne gradimo “mačka v žaklju”, in, ker želimo delati na dolgi rok.
Toliko za prvič.
Se beremo kmalu. Do takrat pa uspešno. Vsem.
.
Pregled ponudbe za sodelovanje na Mizarstvo.si
Pregled celotnega bloga