Pozorni mizarji in opremljevalci, ki spremljajo ta blog in sam razvoj spletne strani, so v teh dneh najbrž opazili, da se Mizarstvo.si že nekaj dni, nahaja na prvem mestu, na prvi strani Googla. Med vsemi naravnimi zadetki.
Še bolj pozorni bodo opazili, da se tudi SERP (pozicije) posameznih ključnih besed za posamezne naročnike, počasi, a vztrajno višajo.
S cenovno ugodnimi kuhinjami smo na prvem mestu že nekaj mesecev, z vgradnim omarami po novem na prvi strani, z long tail zapisi pa tako ali tako – saj slednje ponujamo v okviru paketov sodelovanja.
Ker želimo spletno stran tudi v bodoče razvijati v smer vrhunskega prodajnega orodja (ne samo marketinškega) za mizarje in vse, ki sodelujejo v pohištveni branži, je normalno, da bomo projekt razvijali naprej.
In bili obenem zelo pozorni na to, kakšne obljube sodelujočim izpolnjujemo in kje je rezerva, da svoj nastop za naročnike lahko še popravimo.
Kot sem zapisal že v drugih zapisih – največjo zmago in win win kombinacijo si štejemo takrat, ko naročnik z nami podaljša ali celo nadgradi paket sodelovanja. Ker to pomeni, da z nami uresničuje svoje poslovne cilje.
Da bi nam to uspevalo čim boljše, priznam, redno poglejujemo proti PPC orodjem (predvsem Adwordsem). Ki pa, kot sem že pisal, jih niti najmanj nimamo namena uporabljati, če:
- jih naročnik uporablja že sam
- če osnovni spletni pristop in zakup paketa sodelovanja na Mizarstvo.si, že brez njih generira povpraševanja
Ena izmed obljub, ki jo dajemo v naših produktih je, da smo edini portal, ki vam lahko zagotovi povpraševanja tudi po koncu sodelovanja z nami. Jasno, slednje velja, če se boste za to odločili in za povpraševanja, ki so prihajala iz naslova organskih povpraševanj (ne morebitne uporabe ppc orodij).
Zdaj smo k temu, da nam ne bi bilo potrebno prehitro ali sploh poseči po ppc orodjih, dodali še enega “aduta”.
Za isto ceno sodelovanja, kot prej, smo v pakete sodelovanja, dodali zakup, registracijo in izdelavo spletne strani na nišni domeni (katere analitiko in izbor prav tako opravimo mi). Obenem pa blog zapise, ki ste jih zakupili, razporedimo tako, da so le ti objavljeni na Mizarstvo.si, kot tudi na nišni domeni (jasno, na obeh, z unikatno vsebino).
Zakaj to?
Tako kot vas, tako tudi nas, za vas, zanima dober/vrhunski CTR. In ta je vedno boljši, če se na neki Googlovi strani znajdeta dva zadetka, kot, če en sam.
V bistvu preprosto pravzaprav.
Znamo SEO ustvarjati prispevke (še posebej na long tail ključne besede) tako, da bodo vsebine uvrščene visoko.
To že veste 🙂
Predstavljajte si zdaj, da ta ista znanja, uporabimo še na nišni domeni.
Nekje, pred letom ali dvema, sem bral raziskavo o tem, da je razlika (vsaj takrat je bila takšna) med vsebino napisano na nišni domeni in vsebino zapisano za prvo poševnico, približno 16 kratna (in z vsako naslednjo poševnico spet 16 kratna).
Kar pomeni, da vas z Mizarstvo.si uvrstimo visoko na long taile in na prvo mesto za mizarje v Sloveniji, z nišno domeno (ki jo bomo pa, jasno, linkali tudi na zapise na Mizarstvo.si) pa celo s samim naslovom domene.
Kaj vse to pomeni, v čem je plus, kaj imam od tega?
Kot rečeno, na Mizarstvo.si, smo zelo zainteresirani, da vam pomagamo vzpostaviti spletni prodajni kanal, ki bi vas “obvaroval” ppc-ja.
Tako zelo, da smo, v kolikor bi nam ne uspevalo z Mizarstvom dosegati zadovoljivega rezultata, pred ppc kampanjami, pripravljeni streljati še nišno.
Kar iz naših oči, pomeni, samo dodatno varnost za naročnike.
Ker je lažje razložiti s primerom, zato ta tukaj:
zraven Mizarstva (ki je razmeroma široka domena, saj različni ljudje pod besedico mizarstvo razumemo različne reči), imamo v lasti še nekaj nišnih domen. Ob rednem delu na njih, s prav nobenimi dodatnimi stroški, dvema ali tremi blog zapisi na mesec, vendar premišljenim izborom niše, “strgamo” za naročnika med 15 do 20 povpraševanji na mesec.
V naši rangirni lestvici kakovosti posameznih povpraševanj, jih je med njimi 90% rangiranih kot vroča povpraševanja oz. povpraševanja z najvišjo vrednostjo.
Ne vidim razloga, da slednjega ne bi dodali v najmanj medium paket, še posebej, ker vemo, da Google “resno” začne postajati pozoren na novo spletno stran po preteku cca. 6 mesecev.
Edino priporočilo je kvečjemu to, da mora naročnik pošteno razmisliti kaj je tisto s čimer želi ciljati nišno. Ker za en paket sodelovanja (kjer izbere sestavo tekstovnih spletnih vsebin za 5 ključnih besed), lahko izbere eno nišo.
Toliko.
Za dodatna pojasnila na voljo preko svetovalcev ali čez kontaktne podatke. Uspešno vsem.
.