» » » Profili podjetnikov, katerim je namenjeno Mizarstvo.si

Profili podjetnikov, katerim je namenjeno Mizarstvo.si

Napisano v: Blog, Btb | 0

Lep pozdrav.

Tokrat za tiste mizarje in podjetnike, ki razmišljajo kako razširiti mizarsko dejavnost.

V nadaljevanju predstavljam profile podjetnikov (tako mizarjev kot ostalih pohištvenih opremljevalcev), za katere je storitev sodelovanja na Mizarstvo.si, primerna.

Če ne drugo, boste na ta način hitro ugotovili ali sodite zraven ali ne. In ali vam Mizarstvo.si lahko pomaga na vaši poslovni poti, ali ne more.

Kot spremljam odzive podjetnikov na prve promocijske predstavitve Mizarstva.si, ki jih opravljamo tako mi, uredniki strani, kot nekateri naši partnerji, ki se ogrevajo za trženje storitve, v “grobem” zaenkrat ločim tri skupine.

Prva

Mizarji, ki ne potrebujejo dodatnega posla

Gre zelo preprosto za skupino podjetnikov, ki so si svoje prodajne in marketinške aktivnosti organizirali tako, da jim po dodatnih ni potrebno posegati. Sem spadajo tudi manjši mizarji, ki izdelke ponujajo v okviru lastne izdelave oziroma v okviru svojih manjših ekip.

To skupino ponavadi sodelovanje ne zanima tudi zato, ker “na hitro” enačijo našo storitev sodelovanja, z pravzaprav večino spletnih storitev. Sklepajo, da gre za neke vrste oglaševanje, to pa, po njihovih izkušnjah ali ne deluje, ali pa ga ne potrebujejo.

Da je Mizarstvo.si vse drugo, kot oglaševanje, kasneje, v nadaljevanju.

Mizarji in podjetniki z lastnimi spletnimi stranmi

V drugo skupino sodijo mizarji in podjetniki, ki tudi sami samostojno nastopajo na spletu, ampak jim izkušnje (nekateri imajo spletne strani že po več let) govorijo, da iz spleta kaj dosti kruha ne bo. Ali ga ni.

Imajo samostojne spletne strani. Čez njih pa v najboljšem primeru dobijo eno goro povpraševanj (ki jih tako ali tako dobi tudi konkurenca).

Posledično morajo precej dela opraviti samo za izdelavo ponudb. Do realizacij ponudb pa ne pride.

Tretja skupina:

Mizarji in podjetniki, ki potrebujejo posel takoj

No, med potencialno zainteresiranimi za sodelovanje, se najdejo tudi podjetniki, ki “danes” potrebujejo nove kupce. Lahko, da so trenutno brez posla, lahko, da iščejo vedno nove poti za pridobivanje kupcev, lahko, da se jim recesija pozna že dalj časa.

Ti bi najraje videli, da smo jim povpraševanje za njihov izdelek posredovali, že včeraj 🙂

Zadnja, manjša skupinica (zelo mala skupinica), je teh, ki jih zanima izgradnja novega prodajnega kanala (četudi lastnega spletnega že imajo).

Za katero skupino je storitev sodelovanja na Mizarstvo.si primerno?

Bom direkten.

Za tiste, ki danes ali jutri potrebujejo novo stranko in kupca, Mizarstvo.si, žal ni.

Razlog je preprost: ker vam tega ne moremo ne obljubiti in ne omogočiti.

Tisti, ki ste podrobneje pregledali model dela in spletnega nastopa za naše naročnike (tukaj pod Preberi več), veste, da naš model spletnega nastopa temelji na predstavitvi vaših dosedanjih del in izdelkov in, samo po dogovoru, tudi ostalih ppc spletnih možnosti.

Več kot je teh predstavitev, več je posledično povpraševanj.

Na eno, prvo predstavitev niti nočemo vezati obljube, da boste imeli super posel in nove kupce čez nas.

Sicer imamo primer, v katerem je naročnik, po prvem objavljenem prispevku dobil povpraševanje za svoj produkt, a, vljudno prosim 🙂 , če tega ne vzamete kot nekaj, kar se bo zanesljivo zgodilo tudi pri vas.

To namreč sploh ni nujno. Še manj pa merilo za vse bodoče sodelujoče.

Preden grem naprej, še predlog za te, ki potrebujejo kupca danes ali jutri.

Predlagam Facebook, vašo spletno stran, Adwords, AdSense, bannerje, forume, promocijo na spletnih mestih, kjer se vaša publika zadržuje in podobno.

Pač vse, kar najbrž tako ali tako počnete oz. tisto za kar ocenjujete, da je najbolj učinkovito.

Promocija in iskanje strank “na horuk”, Mizarstvo.si, žal ni.

Gremo naprej.

Profil idealnega sodelujočega podjetnika, ki sodeluje z nami, je podjetnik, ki ga zanima rast. Konstantna in stabilna.

Ne skrivam, da sem še najbolj vesel (iz nekaterih podobnih, a drugih, spletnih zgodb) sodelujočih, ki brez težav podaljšajo ali celo nadgradijo sodelovanje z nami tudi v bodoče.

Ker to preprosto pomeni dvoje.

Da smo zanj uporabni.
In, da razume kaj točno sploh gradimo.

Po svoje, sicer malenkost hudomušno (a nenamerno), so idealni sodelujoči na Mizarstvo.si, tisti, ki so se z nekaj spletnimi nastopi, že opekli.

Tisti, ki vedo, da splet ni hec.

Da je potrebno za stranke, nenehno delati, jih iskati in nenehno biti prisoten z neko novo vsebino in ne vedno isto, statično spletno stranjo.

Na FB-ju je treba biti vsak dan. Moji sogovorniki (mojstri upravljanja socialnih omrežij) pravijo celo, da trikrat na dan.
Tisti, ki nastopate s pomočjo Adwordsev – ti morate biti prisotni vsak dan z denarjem 🙂
Kdor pa se na pot spletnega nastopa, odloči čez nas, pa bo moral vzeti v zakup čas.

Tega (če ne uporabljate drugih plačljivih metod), rezervirajte za obdobje v katerem bomo na Mizarstvo.si pripravili vsaj med 8 do 12 predstavitev izdelkov. Potem pa, jasno, v skladu s pogovorom z vsakim posebej, se dirka za nove kupce lahko začne.

Tudi z uporabo zgoraj omenjenih metod.

Pregled ponudbe za sodelovanje na Mizarstvo.si

Pregled celotnega bloga