Po današnjem pogovoru s potencialnim novim sodelujočim na Mizarstvu.si, sem se odločil, da tokratni blog prispevek napišem kot odgovor na zgornje vprašanje.
Ker me je doslej podobno vprašalo, vsaj polovica interesentov za sodelovanje.
Vprašanje, vsaj iz mojih oči, zakaj sodelovati na strani, kjer je prisotna že vaša “konkurenca”, me čudi. Podobno kot, da bi se vprašali zakaj sodelovati na Googlu. Zakaj sploh imeti spletno stran, če jo tako ali tako imajo že vsi mizarji in pohištveniki. In so prikazane v Googlu.
Da ne bo pomote. Vem, da Mizarstvo.si ni Google 🙂
Vseeno pa ima kar se poslanstva tiče, podobno težnjo.
Google želi prikazati vse podatke vsega kar človek išče po spletu. O kuharskih receptih, avtomobilih, zavarovanjih, poslu, štrikanju, vsem…. 🙂
Mizarstvo.si želi postati prvi specializiran portal, kjer imajo obiskovalci možnost pregledovati izdelke različnih mizarjev in opremljevalcev, spoznavati njihovo dejavnost in stopiti z njimi v stik.
Sodeč po količini prispevkov (zaenkrat smo pa na trgu komaj pol leta), upam, se boste strinjali, da nam to kar uspeva.
Nekateri se bodo pridružili, večina (kot je v vsaki branži pravzaprav), bo zgodbo opazovala, tretji jo bodo ignorirali.
To je normalno in pravzaprav vsepovsod enako.
No, da dodatno odgovorim zakaj se pridružiti Mizarstvu.si, še iz “tehničnega Google vidika”, pa tole:
Googlov algoritem, kot nas ve najbrž večina, se nenehno dopolnjuje. Njegov cilj je prikazati relevantne in kar se da natančne podatke o tem kar njegovi uporabniki (iskalci) preko njega iščejo. To ga dela boljšega.
Če bi na primer ljudje iskali klobase preko Googla, ta pa bi nam vrnil spletne strani z svežo zelenjavo, se strinjamo,da bi prej ali slej, tak iskalec ljudje zamenjali za kaj boljšega. Vedno znova.
Torej, Google najprej zanima prikazati relevantne podatke.
Naprej.
Nekateri iskalci Google uporabljajo za preprosto brskanje in prosti čas, drugi za kupovanje, tretji za zabavo. Google, da bi bil najboljši, v svojem iskalnem algoritmu, upošteva tudi to.
Pravemu iskalcu vrniti aktualne informacije.
Četudi je vaša super izdelana komodica ali stopnice v akciji, ne želi Google tega pokazati tem, ki jih zanima vreme na Kitajskem.
Se pravi, da mu je zelo v interesu točno določenemu njegovemu uporabniku vrniti rezultate iskanj, ki le tega konkretno zanimajo.
Da natančna informacija prileti do natančno določenega kupca, pa v svojih programih, ki določajo katere strani prikazati višje, katere pa ne, upošteva celo malo znanost. Po raziskavah cca. 200 parametrov (ki jih redno posodablja zato, da so ažurni in še bolj natančni).
Kar pomeni, da bo vaš izdelek v Google viden na prvih mestih samo, če glavne (ali mnogo izmed njih) poznate.
Ne trdim, da te pozna samo naša hiša.
Kje pa.
V Sloveniji in na splošno v svetu je teh hiš, ki razume zakonitosti tega kako naj bo spisana spletna vsebina, da bo le ta prikazana višje, ogromno. Resnično rastejo kot gobe po dežju.
Razlika je samo v tem, da četudi katerakoli hiša to obvlada (recimo velike medijske hiše in spletni portali) in lahko naredi, da bo vaš prispevek v Googlu uvrščen visoko, to k vam, mizarjem in pohištvenikom, lahko pripomore le tako, da na vašo spletno stran (ali v vašo delavnico in trgovino) pripelje dodaten obisk oz. promet.
Ne pa še kupca.
“Bližnjica”, ki se dobro pri tem prodaja, je, da vam pripeljejo mnogo novega obiska na vašo spletno stran (saj ga imajo sami precej).
Posledično bi naj obisk vam povečal prodajo.
Tisti podjetniki, ki ste v različnih spletnih medijih že sodelovali, veste, da temu ni tako.
Da za uspešno spletno prodajo ne zadošča dobiti več obiska. Še manj pa to, da je več obiska avtomatska garancija za boljšo prodajo.
Kakovost obiska je ta, ki šteje.
Ponazorim:
Nič nam ne pomaga, če na našo spletno stran prispe 1000 klobasojedcev, če smo mi spletna trgovina z vegetarijansko prehrano 🙂
Logično, ne?
Zato, vsaj po moji dosedanji izkušnji, šteje kakovost.
Celo, pred količino.
A, ker je svet in podjetništvo (ne samo mizarsko pohištvena branža) tako zanimiv, da najhitreje slišimo besede “hitro dobite ogromno obiska in povpraševalcev”, na kakovost ponavadi pomislimo šele po količini.
Če skrajšam:
da bi vam uspelo biti z vašo stranjo čimvišje v Googlu, je treba “delno” razumeti kaj je za Google pomembno, da nas bo višje uvrstil, hkrati pa skrbeti tudi za to, da boste imeli nenehno kaj novega za pokazati.
Google namreč raje pokaže novo, uporabno, popularno, sveže, aktualno.
Se pravi, da boste ob upoštevanju Googlovih zakonitosti morali biti še sorazmerno ažurni. Pogosti z novimi vsebinami.
Mizarstvo.si to dvoje pokriva.
Googlove zakonitosti spremljamo sproti. Dotok novih vsebin imamo zagotovljen. Tudi zato, se, vsaj v trenutku tega pisanja, s spletno stranjo, nahajamo na prvi strani Googla.
Očitno nekaj delamo prav.
Ko vam konkurenca pomaga do boljše prodaje
Predstavljajte si, da zbolite (Bog ne daj).
Ali pa, da greste za 14 dni na morje. Privoščim vam 🙂
Zato, da bo vaša stran ažurna in sveža in, da jo bo Google imel rad (ter pokazal visoko), boste kljub vašim razlogom, morali poskrbeti, da bo na vaši strani nova in sveža vsebina.
Razen, če v tistem času, vaše izdelke in storitve na Mizarstvo.si, opisujemo mi. 🙂
Četudi pišemo recimo za vam “konkurenčno podjetje”, Google spet med dejavniki, ki vplivajo na uvrstitev strani v njegovem iskalniku, upošteva relevantnost vsebine (ustreznost vsebine glede na iskanje).
Po domače:
če vi izdelujete kuhinje po meri, odidete na dopust, mi pa v tem času pišemo vsebine na temo kuhinj po meri, čeprav za nekoga drugega, to pomeni, da bo Google tudi vaše vsebine, pisane na Mizarstvo.si, dvigoval v iskalniku, višje.
Ker je vaša vsebina relevantna. Ker se pač na Mizarstvo.si piše o na primer kuhinjah po meri.
Noro, ne?
V bistvu pa, kot pravi moj sogovornik na spletnem področju, nič posebnega. Zdrava in preprosta pamet.
Toliko tokrat.
Vabljeni k spremljanju ob naslednjih objavah.
.