Pozdrav spremljevalcem Mizarstvo.si, po prvomajskih praznikih in delnem, enotedenskem počitku.
Kot je že v navadi, začetek novega meseca, prinaša novo poročilo o rezultatih, ki jih je Mizarstvo.si, doseglo v minulem mesecu.
.
Dinamika pridobljenih povpraševanj
.
Odkar spremljamo podatke pridobljenih povpraševanj (ujetih povpraševanj) na Mizarstvo.si, tokrat prvič prikazujemo upad le teh, v primerjavi s preteklim mesecem (pri čemer še dodatna pojasnitev): dejansko število ujetih povpraševanj bi, če ne bi imeli “v dobro” cca. 30 povpraševanj še iz januarja 2015 (ko jih nismo prišteli k podatkom zaradi nepopolnih analiz), bili še slabši.
Tole zapišem zato, da bo (najbrž) bolj smiselen pogled na rezultate v aprilu 2016 (če bodo tudi takrat povpraševanja upadla).
. .
Prav posebnega razloga za upad ujetih povpraševanj, ne vidim. Tudi prvomajski prazniki so postregli s povpraševanji, se pa mi zdi, da je skozi cel mesec številka v povprečju na dan nekoliko zaostajala za preteklim mesecem. Rezultat tega pa je skupno slabše število.
Ker vsak normalen projekt ne pozna samo rasti, si zaradi tega v hiši “ne belimo las” (sivijo dovolj sami :)). Tudi usmeritve in dela zaradi tega ne nameravamo spreminjati. Še vedno bomo nadaljevali z dnevnimi predstavitvami izdelkov naročnikov in še vedno se bomo trudili te predstavitve spisati tako, da bodo uvrščene čim višje v Googlu.
.
Delež kakovosti povpraševanj
.
Tudi ta graf ne pokaže nobene posebne novosti. Kot rečeno že v reportu za marec 2015, se je ta analitika zožila zgolj na razdelitev povpraševanj med te, kjer kontakti oddajo svojo telefonsko in kjer je ne. Kot lahko vidite iz slike, tudi na Mizarstvo.si v tem pogledu, srednji razred izginja :).
. .
Ujeti kontakti, ki jih nismo posredovali nikomur
.
Naslednji graf (ki je pravzaprav v naši analizi popolna novost), končno prikazuje podatke za drugi, zaporedni mesec. Tukaj lahko vidite, da je število kontaktov, ki jih nismo posredovali nikomur, naraslo. Kar je v skladu z našimi pričakovanji in željami ter tudi cilji. Po eni strani si želimo svojim naročnikom posredovati čim bolj kakovostne kontakte (drugih pa sploh ne), po drugi strani pa hkrati želimo sami s čim več kontakti tudi govoriti, preden jih pošljemo naprej naročnikom.
. .
Med razlogi, zakaj kontakti niso bili posredovani naprej, vodi oznaka, da je šlo zgolj za pogovor (kar nakazuje, da tudi sami v naši hiši zaznamo precej firbcev in ljudi, ki se preko emaila ali telefona zgolj informira), sicer pa je kar velik delež med njimi tudi takšnih, kjer v naši hiši preprosto nimamo dobavitelja ali izvajalca (v tem trenutku), ki bi želene stvari bil sposoben narediti. Bolj po spominu gre tukaj za manjše mizarske reči, opaže, deske, ipd…. Nekaj kontaktov ne posredujemo naprej, ker je pri njih preprosto premalo kontaktnih podatkov, nekaj pa je tudi takšnih, ki jih ne posredujemo naprej, ker gre za ponudbe občin in iz javnih razpisov. Kar pa v tem trenutku naši naročniki niso zainteresirani obdelovati (kot razlog se navaja pomanjkanje časa ali nezainteresiranost, ker je preveč dela za pogosto že vnaprej znanega in izbranega naročnika iz strani razpisnika razpisa).
.
Delež posredovanih po pogovoru
.
Tudi spodnji, novi graf, končno dobiva svojo “nadaljevanko”. V drugem mesecu lahko opazite, da je naraslo število teh, ki smo jih posredovali naprej, po pogovoru. Kolikor bo čas in predvsem kapacitete, to omogočale, bomo delež teh, poskušali še stopnjevati (kar pa zna biti malenkost težje predvsem v naslednjih, poletnih mesecih, ko kontaktov, ko smo na dopustih, ne kličemo, ampak samo pošiljamo naprej).
.
Analitičnih podatkov in novosti je v našem repertoarju iz minulega meseca še precej, a, ker vsi ne bi znali zanimati širše publike, objavljam pač tiste, najbolj zanimive. Z veseljem pa pojasnimo in razložimo v detajle vsakomur, ki se zanima za sodelovanje.
.
.