Opremljanje pisarn, predvsem tistih, ki jih imamo namenjene za domačo rabo v svojih stanovanjih, prizidkih hiš in v manjših poslovnih prostorih, mora pogosto odgovoriti na več vprašanj, saj moramo, po eni strani, najprej s pisarniško opremo zadovoljiti vse funkcijske zahteve, ki jih pač nek prostor in dejavnost potrebuje, po drugi strani pa tudi pogosto zagotoviti prostor za vse dodatne dejavnosti (administrativno delo, čakalni prostor oz. sprejemnica, sanitarije, čajnica, ipd….).
Spodaj smo zbrali 5 najpomembnejših napotkov za opremljanje pisarn, ki vam bodo zagotovo prišli prav, še posebej, če za pisarniško pohištvo v svojih delovnih prostorih, niste pripravljeni odšteti velikih finančnih zneskov.
.
Izbira pisalne mize
.
Pisalna miza je nedvomno osrednji prostor vsake pisarne. Da pa bi jo izkoristili čim bolj funckionalno in praktično, pa razmislimo kako lahko isto pisalno mizo uporabimo kot delovni prostor in tudi za administrativna dela. V kolikor se nam dejavnost, ki jo prvenstveno opravljamo v pisarni, dinamično in hitro spreminja ter dopolnjuje, bi bilo vredno razmisliti tudi o takšni pisalni mizi, ki jo je mogoče prestavljati iz enega v drug kot pisarne (tako imenova pisalne mize na koleščkih).
Za še posebej manjše pisarniške prostore, so primerne zložljive pisalniške mizice.
.
Izbira pisarniškega stola
.
Pisarniški stol mora biti v prvi vrsti ergonomski in funkcionalen, glede na želje, potrebe in tudi finančne zmožnosti posameznika opremljevalca pisarne, pa tudi estetsko všečen in v stilu pohištvenega izbora ostale pisarniške opreme.
Modernejši pisarniški stoli vsebujejo kombinacije raznovrstnih materialov, od katerih pa prednjačijo kombinacije različnih barv umetnega usnja, inoxa in aluminija ter kombinacija lesenih pisarniških stolov.
Povsem druga zgodba so stoli v pisarnah, kjer ne opravljamo primarne adiministrativne dejavnosti (tako imenovani konferenčni stoli,. barski pisarniški stoli, naslonjala, počivalniki, ipd…)
.
Izbira dodatnega pisarniškega pohištva
.
Pisarniške omare, dodatne police, morebitne klubske mizice v sprejemnicah strank in gostov, raznovrstni regali in podobno, se za opremljanje pisarn, največkrat uskladijo glede na tri dejavnike:
.
- prostorsko razpoložljivost
- estetsko in stilsko usklajenost z ostalim, primarnim pisarniškim pohištvom
- funančni zalogaj in možnosti naročnika
.
Kot zelo praktične so se pokazale pohištvene rešitve po meri (vgradne omare po meri, delovni pisarniški pulti, specializirani pisarniški regali, lesene pregradne stene v pisarnah, čajnice, pisarniško pohištvo za računalniško opremo (faks naprave, tiskalniki,…), vendar je pri njih večkrat potrebno vzeti v zakup dejstvo, da je pri njihovi ceni, v večini primerov, vključena tudi montaža (in dostava), saj si pač pisarniške opreme po naročilu, ne moremo montirati sami.