» » » Pogovor z Jernejem Brenholcem, plesnim učiteljem, notranjim opremljevalcem ter svetovalcem za zdrav spanec

Pogovor z Jernejem Brenholcem, plesnim učiteljem, notranjim opremljevalcem ter svetovalcem za zdrav spanec

Napisano v: Blog, Btb, Pogovori | 0

Tokrat nas je zanimalo kako poteka svetovanje za notranjo opremo.

Jernej, pozdravljen. Dve leti že sodelujemo (tudi na drugih projektih) in nikoli te ne uspemo vprašati, kako ti uspe združevati vse tvoje dejavnosti. Še posebej zdaj, ko si tudi “mlajši očka”. Te družina sploh kaj vidi in kako lahko na videz tako različne dejavnosti, uspešno povezuješ že toliko časa?

Stvar organizacije. Na prvi pogled bi zunanji opazovalec resnično pomislil, da je naša družina “tik pred razpadom” :), a lahko zatrdim, da kljub obveznostim (tako mojim, kot partnerke) funkcioniramo čudovito. Moje dejavnosti so pretežno terenske, to drži. A, ravno zato, ker so terenske, si jih je potrebno dobro organizirati. In tudi združevati.

Dam primer: izmero in svetovanje za notranjo opremo, ki zahteva obisk na domu, si lahko mirno organiziram pred plesnimi tečaji in izobraževanji. Ali po njih. Ko je na vrsti izdelava predračunov in ponudb, ki jih opravljam od doma, sem tudi “očka” v smislu fizične prisotnosti pri otroku. Ob tem, da priprava ponudb in izdelava skic, pogosto zaradi hitre odzivnosti do strank, zahteva, “nočno delo”, ko pa ostali del družine počiva.

Stvar je tudi v tem kako na svoj posel gledaš. Zagotovo bi v njem lahko iskal slabosti, a, ker za uspešno delo ni druge kot iskanje rešitev, izboljšav in prednosti, tudi v svojem delovanju, iščem le te. Kar pa samo pomeni, da raje vidim pozitivne reči, kot negativne.

svetovanje za notranjo opremo
Spalnica po meri.
Kako je z opravljanjem terenskega dela? Kaj pravzaprav počneš in kako svetovanje za notranjo opremo sploh zgleda?

Bom začel pri koncu. Moje delo in dejavnosti so v bistvu (v tem trenutku) tri: sem plesni učitelj, trener in motivator. Lahko me vzamete tudi kot animatorja in nekoga, ki povezuje različne zabave, skrbi za program, vodi družbene prireditve, licitacije in programe. Ta dejavnost izhaja iz mojih “otroških let”, ko sem se s plesom ukvarjal profesionalno. Delo me bogati, ljudje me po tej dejavnosti poznajo in resnici na ljubo, kar počnem, rad počnem.

Drugi dve dejavnosti sta svetovanje za notranjo opremo in zdrav spanec, na domu. Čeprav vsi ljudje nimajo radi, da jim nekdo pride na dom in predstavlja predloge kako si naj uredijo svoja domovanja, je po drugi strani, tudi dovolj velika skupina ljudi, ki pa išče ravno to.

Zaradi tempa življenja in svojih poslovno službenih obveznosti preprosto nimajo časa, da bi šli od pohištvenega do pohištvenega salona in preučevali kaj je za njih dobro in primerno. Na koncu koncev, če želimo nekomu svetovati kako si naj uredi domovanje, ni nič narobe, če ta isti dom, tudi vidimo, začutimo in, v primeru pohištva po meri, tudi pomerimo.

Svetovanju iz opremljanja stanovanj sem kasneje priključil še svetovanje in prodajo vzmetnic po meri. Programa sta vsebinsko sorodna, saj kdor kupuje in opremlja na primer spalnico, nemalokrat išče tudi strokovno in vrhunsko svetovanje za izbiro prave vzmetnice.

Posebej pri slednjem (svetovanju) za vzmetnice vidim svojo konkurenčno prednost, da s sodobnimi e programi in računalniškimi tablicami lahko pridem na dom, “premerim” človeka in mu svetujem na podlagi njegove telesne konstitucije o primernem ležišču, zanj.

Ljudje radi vidimo, da ima osebna obravnava, sodoben in z argumenti podprt, pristop.

Filozofij in prodajanja osebnih stališč, se izogiba večina.

svetovanje za notranjo opremo
Postelja po meri.
V čem vidiš prednost svojega dela? Kaj je tisto na čemer sloni tvoj pristop? Kaj te dela drugačnega od drugih?

Lahko potrdim, da mi je delo z ljudmi in izkušnje, ki jih pridobiš skozi vodenja različnih skupin in skozi učenje plesa, dalo potrebne komunikacijske veščine, da lahko pred ljudi stopim samozavestno tudi na drugih poslovnih področjih.

Komunikacija in obvladovanje komunikacijskih veščin je kljub dobi interneta in povečanju prodaje čez splet, vsaj iz mojih izkušenj, še vedno, zelo, zelo pomembna vrlina. Ki pa se je, čisto mimogrede, vsi skupaj vedno znova učimo z vsakim novim stikom.

Ljudje smo različni, nekateri bi se s teboj pogovarjali, ker samo preverjajo konkurenco, druge dejansko zanima tvoj predlog rešitve, tretje zanima samo popust, četrti so sami doma in potrebujejo nekoga samo za pogovor….

Zelo pomembno je, da znaš hitro prepoznati vzgibe vsakega posameznika, da znaš poslušati in slišati in, da se nato vsakemu vzgibu tudi primerno odzoveš.

Ko sem se teh poslov šele loteval in z njimi začenjal, sem želel ustreči in odgovarjati vsakemu. Danes ostajam vljuden in komunikativen z vsemi – vendar s to razliko, da želim definirati težavo oziroma vzgib sogovornika, čimprej.

svetovanje za notranjo opremo
Ležišča po meri.
Ali ljudje kupujejo pohištvo in vzmetnice od doma? Ali ne zahtevajo tvoji produkti in storitve, da si jih ljudje ogledajo v salonih?

Da in ne.

Svoj čas sem imel tudi salon, v katerem sem predstavljal tako pohištveni prodajni program kot ležišča. Takrat sem svetovanje za notranjo opremo opravljal iz salona.

A sem hitro ugotovil, da zaprti prostor (še posebej, če vanj le redko vstopi kdo) ubija duha 🙂

Postavitev salona vzame svoje stroške, zahteva čas, zahteva tudi določeno spoštovanje urnika in povsem drugačen pristop k poslu kot terensko delo.

Ne pravim, da je eno ali drugo, bolje ali slabše. Preprosto, oba pristopa se razlikujeta in v tem trenutku (tudi, ko želim biti več z družino) mi bolj ustreza to, da si svoj čas in predstavitve organiziram po sprotnem urniku.

svetovanje za notranjo opremo
Postelja po meri.
Kako pa je s povpraševanji in branžo? Ali povpraševanja po pohištvu in ležiščih naraščajo ali padajo? Je čutiti kaj krize?

Ne in da 🙂 Spet.

Konkurenca je kot na vsakem področju, vedno večja. Soroden ali enak prodajni program lahko vsak trenutek ponuja na mojem območju nov človek. Z novimi idejami in drugačnim pristopom.

Zato menim, da ni druge poti, kot biti na razpolago ljudem, jih znati poslušati in predvsem znati svetovati. Četudi to pomeni, da včasih ne boš prodal tega, od česar bi sam imel finančno korist, a je bolje, vsaj na dolgi rok, jasno povedati stranki, da se nekaj ne izplača in, da je bolje, če si rešitev poišče drugje.

Če vas to res mika, ni tudi nič narobe, če takšni stranki svetujete, kje.

Kriza se pozna. Bilo bi nepošteno trditi, da je ni in, da se povpraševanja po individualnem svetovanju za notranjo opremo, dvigujejo kar sama od sebe.

Potrebno je delati in potrebno je ves čas iskati nove in sveže ideje kako priti do kupcev. Na izviren, a vseeno razumljiv, preprost in pošten način.

svetovanje za notranjo opremo
Postelja po meri.
Kakšna je tvoja vizija v tem poslu?

Bolj preprosta kot bi nekdo pomislil na začetku. Biti v ekipah kjer razmišljajo podobno, priključevati sorodne storitve in produkte in biti povezan s poslovnimi partnerji, ki na trgu nastopajo pred mano (iščejo stranke), kot tistimi, ki nastopajo za mano (dobavitelji).

Stvari včasih izpadejo bolj preprosto, kot smo si jih zamislili. Moja pot že sodi med te.

.

Vsi pogovori

Ste mizar ali opremljevalec? Intervjuvamo lahko tudi vas – brezplačno.