Motiti se je človeško, pravijo.
Ostati v zmoti, pa neumno 🙂
Pozdravljeni prijatelji, naši poslovni partnerji in tudi tisti, ki samo “opazujete od daleč”.
Kot tokratno pomoč in nasvete za izboljšanje spletnega nastopa podjetnikov (tudi tistih, ki morda niste povezani z mizarsko ali pohištveno branžo), sem se odločil, da vam pomagam predstaviti načine kako ugotovite ali je vaš spletni nastop zastal.
Oziroma ali sploh gre v pravo smer.
Večina podjetnikov pod pojmom “napredek svojega spletnega nastopa” razume prenovo spletne strani, nadgradnjo v kakšno spletno trgovino, kakšno pojavljanje “po novem” na Facebooku, morda kakšno plačljivo spletno kampanjo in podobno.
In kot imam pri svojem delu sam priložnost spremljati spletne nastope drugih podjetnikov, vidim, da rezultate svojega spletnega nastopa, podjetniki največkrat merijo na naslednja dva načina:
- vsem popularni in na splošno famozni obisk spletne strani. Če ta raste, menimo, da spletni nastop napreduje.
- povečanje like-ov na FB profilu. Če ta raste, smo zagotovo na dobri poti.
Pred časom sem na enem drugem blogu ugotavljal, da cca. 84% podjetnikov ne meri svojih spletnih rezultatov.
Med tistim ostankom (v pozitivnem smislu), ki pa jih, pa le ti, spremljajo zgornja dva.
Koraki s katerimi preverimo ali je naša spletna stran učinkovita
-
Preverimo kakšen je naš obisk spletne strani na dolgi rok
Da ne bom iz teorije, vzamem primer iz enega izmed realnih spletnih projektov:
Slika obiskanosti spletne strani na dolgi rok (recimo dve leti) zelo lepo pokaže ali je vaš spletni nastop zastal.
V Google analitiki preprosto raztegnite datum pogleda na obisk spletne strani skozi zadnji dve leti in preverite ali je vaša slika kaj podobna zgornji.
Faze spletnega nastopa so generalno tri:
- prva, ko pač postavimo stran in upamo, da bo že samo zaradi tega nova prodaja
- druga, ko izvedemo nekaj promocij in aktivnosti (ponavadi zaradi navdušenja nad našo novo spletno pridobitvijo)
- tretja, obup in efekt žaganega lista
-
Preverimo kakšna je rast pridobljenih sledi iz celotne strani in posameznih podstrani – nastavimo si cilje
Verjamem, da ste eden izmed teh, ki spletne strani nimate samo za vizitko.
Ampak, da sodite med ljudi, ki imajo s spletno stranjo, definiran namen (cilj).
Spet v Google analitiki preprosto pogledate ali doseganje vaših spletnih ciljev narašča ali ne.
Če spletnih ciljev nimate sploh še nastavljenih, jih dajte. Boste merili za prihodnost.
-
Merimo kako napreduje naša vidnost med organskimi zadetki v Googlu
Orodij za to je ogromno. Eno takšno, lušno in brezplačno je tudi Serplab. Z njim enostavno preverite kako hitro pozicija vaše spletne strani v Googlu napreduje. In, če sploh.
Slika spodaj je primer enega izmed projektov kjer modra črta na grafu kaže približevanje prvim pozicijam v Googlu skozi čas.
-
Preverimo ali raste število prikazov in klikov na podlagi vedno večjega števila iskalnih poizvedb
To preverimo v GWT (Google webmaster tools). Slika spodaj:
-
Preverimo kako intenzivno dodajajo vsebine naši spletni ustvarjalci
Toliko tokrat. Uspešno.
Pregled ponudbe za sodelovanje na Mizarstvo.si
Pregled celotnega bloga