» » Kako z Google SEO tehničnimi izboljšavami povečujemo spletno vidnost sodelujočih z Mizarstvo.si

Kako z Google SEO tehničnimi izboljšavami povečujemo spletno vidnost sodelujočih z Mizarstvo.si

Če smo že v prispevku o tem kako poteka SEO optimizacija spletnih strani Mizarstvo.si, prikazali nekatere konkretne napotke kako skrbimo za Google SEO optimizacijo spletne strani Mizarstvo.si (in nekaterih sodelujočih spletnih strani), je v tem prispevku podrobneje opisano še kako izboljšujemo spletno vidnost s pomočjo Google SEO optimizacije.

Google SEO je v prvem letu dela na portalu Mizarstvo.si, naši spletni strani “pripeljal” organski, naravni, t.i. neplačan obisk na spletno stran, kot prikazuje spodnja slika:

google seo vidnost

V ta namen smo prvo leto ustvarjanja na spletni strani Mizarstvo.si, vsak delovni dan, objavili po en zapis s predstavitvijo pohištvenih idej in rešitev ter primerov izvedbe mizarskih del, različnih sodelujočih na naši spletni strani.

Seveda do tega obiska in Google SEO vidnosti ni pripeljalo samo to, da smo objavili te prispevke, saj smo morali poskrbeti, da so vsi ti objavljeni prispevki, ne samo SEO optimizirani, ampak tudi, da so vsi objavljeni prispevki tudi spisani na podlagi t.i. analize dolgorepih ključnih besed, ki jih uporabniki Googla, dejansko vtipkujejo v iskalnik, medtem, ko raziskujejo pohištvene, mizarske in tesarske storitve in rešitve.

Ker so v objavi, na povezavi, na vrhu tega prispevka, že predstavljeni posamezni SEO optimizacijski prijemi (tako za našo spletno stran Mizarstvo.si, kot tudi za spletne strani nekaterih izmed naših poslovnih partnerjev), je v nadaljevanju tega zapisa predstavljeno še nekaj dodatnih SEO izboljšav s katerimi se ponavadi soočamo vsi, ki se začenjamo lotevati optimizacije spletnih strani, z namenom, da izboljšamo svojim spletnim stranem, t.i. Google SEO vidnost.

NAMIG: Za tiste, ki se šele srečujete s pojmom SEO optimizacija spletnih strani, je natančneje o tem kaj je SEO in kaj SEO ni, zakaj se SEO omenja za vsakim vogalom ter kako deluje SEO optimizacija, razloženo na povezavi.

Katere Google SEO izboljšave je potrebno implementirati, da bi tudi vaša spletna stran dosegala zgornji rezultat (cca. 15.000 unikatnih obiskovalcev na spletno stran/ na mesec):

Ustrezna hitrost nalaganja spletne strani (page speed)

Ker Google želi svojim uporabnikom takoj ponuditi odgovore na vprašanja in raziskovanja, ki jih le ti, opravljajo na Googlu, je eden od pomembnih faktorjev odlične in uporabne spletne strani ta, da se spletna stran dovolj hitro naloži. Predolgo nalaganje spletne strani ima za posledico, da uporabniki zapustijo spletno stran in se odločijo pač za ogled tiste, ki se naloži prej.

Zato je dobro, da vse spletne strani, ki stavite na kakovostno uporabniško izkušnjo za svoje obiskovalce, poskrbite, da se vaše vsebine na spletni strani, naložijo čimprej (nekatere marketinške in Google SEO študije dokazujejo, da so razlike zelo opazne med stranmi, ki se nalagajo prej ali pozneje kot v treh sekundah).

Hitrost nalaganja spletne strani lahko izmerite z t.i. različnimi orodji, kot je npr. Google Page speed insights (vir 1).

NAMIG: V kolikor ima vaša spletna stran kakršnekoli težave iz naslova hitrosti nalaganja spletne strani ali katerekoli druge SEO težave (npr. iz vsebinskega vidika, iz naslova slabih uvrstitev na Googlu, ostale tehnične SEO težave),..), priporočamo obisk spletne strani Google SEO težave, kjer so objavljeni odgovori na najpogostejše Google SEO težave, na povezavi pa lahko oddate tudi svojo SEO težavo, povezano z Googlom.

Optimizacija hitrosti nalaganja strani Pohištvo123.si (ponudba za jedilne mize)

Primer Google SEO optimizacije hitrosti nalaganja spletne strani, poglejte na partnerski spletni strani Mizarstva, POhištvo123.si, kjer je npr. izmerjena hitrost nalaganja strani na ponudbeni strani, kjer so predstavljene jedilne mize:

google seo izboljšava hitrost nalaganja speltne strani

Ustrezna prikaznost spletne strani na mobilnih napravah (mobile readyness)

Ker se vedno več uporabnikov Googla, na internet in v svet iskanja ter raziskovanja, povezuje preko mobilnih naprav in šele nato preko namiznih naprav, je naslednji logični korak za izboljšanje Google SEO vidnosti spletnih strani, ta, da spletne strani, prilagodimo temu, da so ustrezno prikazane na mobilnih napravah.

To predvsem pomeni, da so spletne vsebine spisane, oblikovane, formatirane ter dizajnirane tako, da se berljivo in marketinško ter estetsko všečno, v prvi vrsti, prikazujejo predvsem za ekrane na pametnih telefonih in tablicah, šele nato pa, da se ustrezno prikazujejo tudi na napravah, ki jih imajo uporabniki Googla, na namizju.

V največ primerih pomeni mobile readyness to, da ustrezno prilagodimo prikaz menija na pametnih telefonih, enostavno ter pregledno dostopnost do najpomembnejših vsebin za obiskovalce ter, da imajo obiskovalci tudi hiter in pregleden dostop do kontaktnih podatkov naše spletne strani.

NAMIG: Da je optimizacija za iskalnike zelo pomembna pri razvrščanju spletnih strani na iskalnikih (in vseh ostalih platformah), dokazuje tudi dejstvo, da se spletnih strani, ne splača optimizirati samo za Google, temveč tudi ostale iskalnike (Bing, Yahoo, Najdi,..) in pa tudi iskalnike znotraj družabnih omrežij (LinkedIN, Facebook, Instagram,…) ter YouTube kanala. Optimizacija za iskalnike, ki jih omenjamo zgoraj, je podrobneje razložena na povezavi.

Kako preverite ustrezno prikaznost spletne strani za prikaze na mobilnih napravah (primer, kjer so prikazani adventni venčki za Sanjski-Sopek.si)

Ustreznost prikaza spletne trgovine oz. vseh ostalih spletnih strani na mobilnih napravah, lahko preverite najlažje tako, da ime spletne domene (v tem primeru Sanjski-Sopek.si), vtipkate v svoj iskalnik na telefonu.

Če pa želite preveriti kako zgleda vsebina na mobilni napravi, preverbo pa želite narediti na namiznem računalniku, pa to naredite tako, da kliknete f12 in kliknete na “toggle device toolbar”.

Spodaj je pogled Za mobilni prikaz iz namiznega računalnika za ponudbo, kjer so predstavljeni adventni venčki Sanjski-Sopek.si:

mobilni prikaz izgled

Google SEO izboljšave z fiksnim menijem prikaza kategorij v trgovini (primer topizbor.hr)

Ena od bolj zanimivih in pogosto spregledanih onsite Google SEO izboljšav, ki se ravnotako dotika prikazov na mobilnih napravah je postavitev fiksnega menija na vrh spletne trgovine z namenom, da obiskovalci spletne trgovine, ki dostopajo do le te, čez mobilne naprave, takoj pridejo do pregleda kategorij izdelkov v trgovinah. Ali, še bolje, fiksnega pogleda podkategorij izdelkov, ko se obiskovalci že nahajajo v posamezni kategoriji izdelkov.

Spletne trgovine, ki tega prikaza nimajo urejeno fiksno, “silijo” svoje kupce, da klikajo po ponudbi nazaj na vstopne strani (ali iščejo notranji iskalnik po trgovini), s čimer jim je otežena pot do želenega produkta.

Poglejte kako ima to urejeno spletna trgovina topizbor, ki prodaja ovitke za telefone (maskice za mobitele) na hrvaškem trgu:

prikaz kategorij topizbor

Google SEO izboljšave za izboljšanje prodaje (tudi preko mobilnih naprav) – primer ebonitete.si

Glede na to, da se tudi kupci odločajo za vedno več nakupov kar preko svojih mobilnih naprav (in se več samo preko namiznih naprav) je temu trendu potrebno slediti tudi iz vidika dodajanja CTA (call to action gumbov) na prodajne strani.

Spodaj je prikaza primer mobilne, prodajne spletne strani, SEO optimizirane za prikaz na mobilnih napravah in hkrati usmerjene v izboljšanje prodajnih rezultatov za ebonitete na ebonitete.si:

izboljsanje prodaje ebonitete

Prilagodljivost spletne vsebine za ustrezen prikaz na mobilnih napravah NAJPREJ (mobile indexing first)

Ker Google v svojem razvrščanju spletnih strani v iskalniku, najprej pregleda ali so spletne strani, ustrezno pripravljene predvsem za prikaz na mobilnih napravah (in jih tudi, skladno s tem, razvršča v iskalniku višje), na Mizarstvo.si skrbimo za Google SEO vidnost, tudi tako, da spletne vsebine, ustvarjamo s pogledom na ustrezno prikaznost na mobilnih napravah, najprej.

Pri mobile first indeksiranju je pomembno, da celoten izgled (mobilne) spletne strani, načrtujemo na berljivost na mobilnih napravah, odlično in vrhunsko ima to izvedeno spletna stran TriglavSkladi, ki preko interneta, svojim mobilnim uporabnikom, zraven vzamejnih skladov, ponuja tudi osebno finančno svetovanje:

izgled mobilne strani triglavskladi

Viri in dodatne informacije

1 – Google Pagespeed Insights