» » Katere digitalno marketinške kanale uporabljamo na Mizarstvo.si

Katere digitalno marketinške kanale uporabljamo na Mizarstvo.si

Glede na to, da obstaja na internetu skoraj nešteto možnosti, kje vse je mogoče graditi svojo internetno prisotnost in digitalni marketing je zato pravzaprav za vsakega lastnika spletne strani, pomembno, da natančno določi na katerih digitalno marketinških kanalih bo (prioritetno) nastopal, je spodaj predstavljenih nekaj kanalov digitalnega marketinga, kjer smo z Mizarstvo.si (oz. našo ekipo) prisotni in proaktivni.

Kdor si bo vzel čas za prebiranje spodnjega zapisa, bo ugotovil, da je bolje, da ne poskušate biti na vseh digitalno marketinških kanalih hkrati, da raje pred spletnim nastopom določite svoje marketinške prioritete in, da svojo prisotnost na posameznem digitalnem kanalu, razvijate postopoma.

Na ta način boste spoznali zakonitosti delovanja na posameznem kanalu, kasneje pa že delujočemu spletnemu kanalu, priključevali nove – v kolikor bo po tem sploh potreba.

Kot boste razbrali iz spodnjih poglavij, na Mizarstvo.si, stavimo izključno na organske spletne kanale – to je kanale, ki sicer zahtevajo več časa, da se zanje povrne investicija, a ne zahtevajo finančnih vložkov v spletno oglaševanje.

SEO optimizacija spletnih strani

Ne samo na Mizarstvo.si, temveč tudi vseh, “hčerinskih” spletnih straneh, internetne strani Mizarstvo.si, uporabljamo SEO optimizacijo spletnih strani kot prvi in glavni kanal za pritegovanje obiskovalcev na spletno stran. Delno je to posledica tega, da sem, lastnik, Matija Zajšek, tudi sam s svojimi ostalimi internetnimi stranmi, v prvi vrsti vpet pretežno v optimizacijo spletnih strani (npr. Seo-Praktik), posledično pa znanja o optimizaciji spletnih strani, ki jih uporabljam na obeh straneh (na povezavah), vnovčujemo tudi na mizarskih internetnih straneh.

Na ta način se tudi učimo vedno nove zakonitosti in dobre prakse, ki jih prinaša optimizacija spletnih strani, hkrati pa kot lastnik storitve optimizacije spletnih strani, kakor tudi mentorstvo za SEO optimizacijo, ponujam, na trgu, skozi obe, zgoraj predstavljeni strani.

Optimizacija spletnih strani skupine Mizarstvo.si, nam na letni ravni prinaša cca. od 160.000 – 180.000 neto prodaje, hkrati pa ne povzroča stroškov za spletno oglaševanje, saj, kto rečeno, je ravno namen spletne optimizacije, ta, da ni nujno potrebno, z njo plačevati za oglaševanje na spletu.

Dokaz, da se nam SEO optimizacija spletnih strani, resnično obrestuje, je dodatno, pri nas mogoče argumentirati tudi s primeri naših poslovnih partnerjev pri katerih tudi pri tudi njihovih internetnih straneh skrbimo za optimiziranje njihovih internetnih strani.

Spodaj si poglejte primer izvajanja optimizacije spletnih strani (in rezultate) za našega poslovnega partnerja (Ebonitete.si), kjer so na sliki prikazane uvrstitve internetne strani Ebonitete.si, na Googlu. Iz slike je razvidno, da se, v trenutku pisanja tega besedila, samo še z eno ključno besedo (t.j. bilanca stanja) spletna stran Ebonitete.si ne nahajajo med prvimi petimi uvrstitvami na Googlu:

bilanca stanja uvrstitev na googlu ebonitete.si

Še širšo sliko, da je SEO optimizacija spletnih strani, koristna in donosna za naše Mizarstvo.si, kot tudi poslovne partnerje, sodelujoče z našo ekipo, prikazuje spodnja slika, kjer s SEO optimizacijskimi nasveti, svetujemo tudi eni izmed vodilnih slovenskih internetnih strani na področju elektromagnetne terapije (Magus).

Na spodnji sliki lahko vidite na primeru spletne strani Magus.si, da se le ta, s pomočjo SEO, uvršča na prvo stran Googla, z še bistveno več ključnimi besedami. Zaradi varovanja poslovnih podatkov so ključne besede in visoko uvrščeni url naslovi, zamegljeni:

magus kljucne besede

Organski nastop na Facebooku

Organski nastop mizarske ponudbe na Facebooku izvajamo precej segmentirano, kar pomeni, da ne targetiramo na Facebooku direktno s celotno, matično stranjo mizarstvo.si, ampak predvsem z nišnimi stranmi (konkretno z vgradneomare.eu, preko katere uspešno tržimo izdelavo najrazličnejših vgradnih omar po meri in po naročilu.

Večina zagovornikov Facebook kanala trženja, vam bo najbrž zatrjeala, da je Facebookov algoritem narejen tako, da se brez denarja, na njem resno ne morete “igrati”, a je na srečo, tudi organski nastop na Facebooku, lahko zelo donosen. Seveda pa morate tudi v tem primeru, podobno kot pri nastopu in prodaji na Googlu, za slednje investirati predvsem potreben čas.

Organski nastop na Facebooku, čeprav utegnete marsikje prebrati, da ni učinkovit za spletne trgovine, nasprotno, če je dobro in strateško premišljen, deluje tudi za e trgovine. Krasen primer učinkovite spletne trgovine, ki na Facebooku, po organski poti prodaja najrazličnejša ležišča in vzmetnice, je trgovina Pohištvo123.si.

Skozi premišljen nastop na Facebooku, s strateškim “doziranjem” uporabnih in zanimivih vsebin, v kombinaciji z občasnimi prodajnimi akcijami vzmetnic, se je trgovina Pohištvo123.si, uspela na Facebooku pozicionirati kot trgovina, ki ponuja na slovenskem trgu, ležišča, ki sodijo v sam vrh ležišč po primerjavi cene in kakovosti, hkrati. Bodisi, da kupci iščejo trša ležišča ali mehkejše vzmetnice, oz. vzmetnice s spominsko peno – vsaj na Facebooku, je Pohištvo123.si, za marsikoga prva iztočnica za pregled ponudbe vzmetnic.

Organski nastop na Linkedin omrežju

LinkedIN omrežje je sicer v prvi vrsti namenjeno BTB trgu, a je tudi (s premišljenim) BTC nastopom, mogoče na LinkedIN omrežju priti do zadovoljivih rezultatov.

Tako kot na ostalih digitalnih kanalih, tudi na LinkedIN omrežju razvijamo organsko pot rasti, le te, pa ne stavimo toliko na promocijo spletne strani Mizarstvo.si, ampak bolj na promocijo oseb, ki za Mizarstvo.si in hčerinskimi spletnimi stranmi, stojimo.

Razlog za to je, da je LinkedIn, tako kot ostala omrežja, v prvi vrsti predvsem družabno omrežje, kar pomeni, da se družabnost “plemeniti” najprej, šele nato sledijo posel in podjetništvo.

Družabnost na LinkedIn merimo z rastjo organskih sledilcev, vpletenostjo sledilcev v objave (število lajkov, število komentarjev, število deljenje) ter seveda z doseganjem čim večjega t.i. dosega (reach) posameznih objav.

Kljub organski rasti in sicer prioriteti nastopati na Googlu, so tudi na LinkedIN, v našem poslovnem modelu, prispela iz aktivnosti na LinkedIN omrežju, povpraševanja v nekaterih mesecih, v enaki količini, kot povpraševanja čez Google.

Občasen email marketing

Email marketing, kot prodajno digitalni kanal, smo na Mizarstvo.si, v zadnjih letih opustili, kljub temu, da je ta prinašal zgledne rezultate. Razlog je v tem, da je pri nas, na Mizarstvo.si, na neko točki preprosto zmanjkalo dobaviteljev (mizarjev), ki bi kakovostno opravljali promovirane mizarske storitve, zato, smo morali nekatere kanale za trenutek ugasniti.

Email marketing smo sicer izvajali razmeroma redko (1x na mesec), a, ker tudi zdaj več aktivno ne iščemo novih mizarjev za našo spletno stran, email marketinga ne izvajamo več.

Naša baza obiskovalcev in interesentov za sodelovanje z Mizarstvo.si, še sicer obstaja naprej (in raste), a v tem trenutku, dokler ne spremenimo poslovnega modela spletne strani, z njo ne komuniciramo.

Dodatne informacije: