Prelep zimski pozdrav vsem, ki spremljate Mizarstvo.si – če ne drugače, pa vsaj skozi prizmo spremljanja rezultatov, ki jih dosegamo za naše naročnike in sodelujoče na Mizarstvo.si. Kot ste že navajeni, vsak mesec, pogledamo kako so se naše spletno marketinške aktivnosti odvijale v preteklem mesecu in rezultate le teh (kakršnikoli že so), objavimo na tem blogu.
Za razliko od dosedanjih poročil, boste pozorni opazili, da smo nekoliko natančneje definirali naslov tega poročila in ga iz preprostih “poročil o rezultatih” za določen mesec, spreminjamo v Marketinška poročila za določen mesec.
Razlog za to je preprost.
Kot smo napovedovali v preteklem mesecu, takrat še v “samo” poročilu za Januar 2015, na Mizarstvo.si v teh dneh pospešeno delamo na tem, da ločujemo marketinške in prodajne aktivnosti. Posledično pa tudi marketinške in prodajne rezultate.
Kdo ve, morda kdaj v prihodnosti (v načrtu sigurno je) podobno vsebino, kot jo tukaj predstavljamo za marketinške aktivnosti in rezultate, predstavimo tudi za prodajne.
No, dokler se prodaja šele razvija, tega sigurno ne bo.
Pa še za naprej, bo “v hiši” o tem moral biti sprejeti konsenz med prodajalci in marketinško službo.
Gremo zato kar na predstavitev marketinških rezultatov minulega meseca (Februar 2015).
.
Številka ujetih povpraševanj v Februarju 2015
.
.
Kljub temu, da je mesec Februar najkrajši med vsemi, smo z novim vrhom (182 ujetih povpraševanj) zadovoljni.
Čeprav to še ni niti 10 povprečnih povpraševanj na delovne dni v mesecu, se pri tej številki že “moramo” spogledovati z nekaterimi idejami, o katerih smo pred skoraj letom dni, lahko samo še sanjali.
Ker so vikendi v povprečju slabši od ostalih dni, se tu in tam (5 ali 6 dni) že zgodi, da je povpraševanj nad 10 na dan.
Rekordno število povpraševanj v enem dnevu je zaenkrat 24.
Ker so v Februarju tudi zimske počitnice, smo v tem mesecu, morali tudi poskrbeti, da so prejeta povpraševanja in še posebej, odzivi na njih strankam, vseeno potekali nemoteno.
V luči (upajoč) še boljših rezultatov v prihodnosti je to bil kar en “drobcen” test za poletne dni in daljše dopuste.
.
Število downloadov in priročnikov
.
Kdor čaka, dočaka, pravijo. To evidenco še vedno spremljamo, ji pa bodo najbrž številke začele padati, saj želimo tudi te kontakte za naše naročnike, spreminjati v povpraševanja. Slika spodaj že prikazuje spremembo napram preteklim mesecem, ko je ta metoda služila predvsem za dvoje. Test ali znamo ter test nastavljanja ciljev (goals) v Google analitiki.
.
.
Je pa ob tem podatku lepo vedeti, da bolj kot čas teče, bolj natančni so povprečni podatki za vsako objavljeno vsebino in njeno mesečno branost. Vsebin, ki dosegajo nad 100 bralcev na mesec je na Mizarstvo.si že kar nekaj.
In na vsako izmed teh, bi lahko “postavili” priročnik za dolvleko ali kakšno drugo koristno vsebino – preko katere bi dodatno pridobivali kontakte oz. “po novem” povpraševanja.
.
Delež kakovosti povpraševanj
.
.
Slika, ki prikazuje delež kakovosti povpraševanj (zgornji graf) je od vseh, vsaj za moj okus, premalo natančna in na tem bomo morali delati še naprej.
Podatki zaenkrat kažejo, da se večina prejetih povpraševanj “lomi” na tem ali nekdo odda telefonsko številko ali ne (zraven oddanega e naslova), kar pa še zdaleč ne zadošča za to, da bi lahko naročnikom dali konkretnejšo in predvsem zanesljivejšo sliko o tem kaj ta prejeta povpraševanja, dejansko tudi pomenijo. Predvsem v luči realizacije poslov.
Dve stvari zaradi katerih to (zaenkrat) težje merimo sta ta, da smo sami do preteklega meseca, delali po večini na marketinških aktivnostih, hkrati pa je “inkubacijska doba” od oddanega povpraševanja do potrditve naročila za različne produkte, različno dolga.
Dam primer:
Nekdo, ki se čisto konkretno zanima za npr. vgradno omaro, lahko, da nima položenega v svoji spalnici sploh še “estriha”, drug, ki se zanima za nakup kuhinje, pa lahko, da bo šele čez dva meseca, kupil stanovanje.
Predvsem zaradi tega, delamo na modelu, skozi katerega na Mizarstvo.si, za naročnike prodajamo tudi sami.
Kako smo pri tem uspešni, pa več ali manj, naročnika ne zanima, saj smo se pripravljeni pokrivati s provizijo.
V vsakem primeru pa sporočam, da nam je izdelava prodajnega benchmarka in pridobitev lastne izkušnje pri prodaji zelo pomembna.
Ker lahko na ta način jasneje argumentiramo interesentu za sodelovanje, ki meni, da prejeta povpraševanja še ne pomenijo realizacije posla (in, da je za to vse kriva marketinška stran :)).
.
Povpraševanja po segmentih
.
V tem poročilu ste že navajeni, da zaradi interesa naročnikov, ta podatek “malenkost” prikrijemo, se pa vseeno iz spodnjega grafa vidi, da povpraševanja, kjer za naročnike tudi prodajamo, prehitevajo po levi, samo t.i. “reklamne” zapise.
.
.
V tem duhu smo tudi vsem interesentom, ki so se v preteklem mesecu zanimali za sodelovanje, poskušali čimbolj natančno razložiti razliko med tem, ali se gremo z nekom samo “reklame” ali se gremo skupaj tudi prodaje.
“Reklamo” kot takšno (dokler kapacitete to omogočajo) za nekatere “mirne duše” naredimo tudi brezplačno in zanimivo, kljub natančni razlagi, da z brezplačnim preizkusom lahko podjetje dobi kvečjemu dober občutek kaj počnemo, ne pa še rezultata, vseeno večina izkoristi možnost brezplačne “zgolj” reklame, kakor, da bi Mizarstvo.si izkoristila v vsem potencialu, ki ga nudi.
Navsezadnje smo “na tej strani”, prodajalci – enako kot ti, ki razmišljajo zakaj se sploh Mizarstvu.si pridružiti.
Na vaš uspeh in vabljeni, da nas spremljate tudi v bodoče.
.
Pregled ponudbe za sodelovanje na Mizarstvo.si
Pregled celotnega bloga