Optimizacija strani (SEO) je eden izmed digitalnih/spletnih kanalov, ki ga s pridom vnovčuje in izkorišča vedno več podjetij. Razloga za to sta najmanj dva: plačljivo oglaševanje na Googlu, je s preselitvijo številnih podjetij na splet, iz leta v leto dražje. Hkrati pa se ogromno podjetij zaveda, da tudi na internetu ni najbolj modro, celoten digitalni marketing, zastaviti zgolj na en digitalni kanal (saj se lahko razmere, ne samo cenovne, na posameznih kanalih, zelo hitro spremenijo).
V tej objavi boste videli kako je optimizacija strani (SEO) na Mizarstvo.si, samo temelj in osnova za izvajanje digitalnega marketinga naše strani, obenem pa kako je SEO lahko osnova tudi za vaš digitalni marketing, ki bo, če boste izvajali SEO, potekal hitreje in bolj učinkovito.
Digitalni marketing je zelo razvejan. Zajema številne spletne in tudi druge digitalne kanale in logično je, da je za vsak digitalni kanal, če želite, da je učinkovit, potrebno pripravljati ustrezne vsebine. Saj spremljevalci različnih digitalnih kanalov (npr. družabna omrežja, uporabniki Googla, itd…) drugače “spremljamo” posamezne vsebine. Podrobneje so vse veje digitalnega marketinga predstavljene na povezavi Digitalni marketing Matija Zajšek.com.
Časovnica izvajanja digitalnega marketinga na Mizarstvo.si
Naš digitalni marketing na Mizarstvo.si poteka tako, da najprej VSE spletne vsebine, ki so objavljene na naši spletni strani, ustrezno SEO optimiziramo, po zadnjih in najbolj aktualnih SEO smernicah.
Po optimizaciji spletnih vsebin in njihovi objavi, tukaj na Mizarstvo.si, sledi dodajanje vseh spletnih vsebin, v Googlov indeks. Z namenom, da čimprej ugotovimo uvrščenost objavljenih vsebin na Googlu, s čimer “vemo” ali še zasledujemo ustrezne SEO smernice in pravila oz. kje lahko bodoče spletne vsebine, optimiziramo še boljše.
DODATNO POJASNILO: Ta, isti način, priprave spletnih vsebin po aktualnih SEO pravilih, kakor tudi oddajanje objavljenih vsebin v Google indeks ter evidentiranje in ocenjevanje SEO kakovosti, vseh objavljenih vsebin na spletnih straneh, uporabljamo in prakticiramo tudi pri vseh naših strankah (ki sploh niso nujno v naši panogi).
Spodaj poglejte primer SEO evidentiranja marketinških vsebin npr. za poslovnega partnerja, splelno stran ebonitete.si, kjer je npr. njihova vsebina o bonitetnih ocenah podjetij uvrščena na tretje mesto na Googlu. Vtipkajte v (slovenski) Google besedno frazo ” bonitetne ocene podjetij” in preverite rezultat sami:
Po tem sledi objava teh vsebin na Google my Business profilu spletne strani Mizarstvo.si, pri čemer objavljamo isto vsebino kot na sami spletni strani, le, da je predgovor oz. spremno besedilo, ki nagovarja k ogledu vsebine, prilagojeno tistim, ki Mizarstvo.si spremljajo preko mobilnih aparatov oz. so našo objavo zasledili na Google my business profilu.
Včasih to objavo naredimo takoj po objavi na spletni strani, včasih pa je promocija vsebine na Google my Business profilu, zamaknjena za kak dan ali dva.
Po promociji vsebine na Google my Business profilu, sledi promocija iste vsebine (z drugačnim predgovorom) na družabnih omrežjih Facebook in LinkedIN.
Medtem, ko na omrežju Facebook, s predgovorom nagovarjamo predvsem BTC publiko, omrežje LinkedIN uporabljamo za to, da nagovarjamo BTB publiko v predgovoru.
Seveda sta obe objavi opremljeni z ustreznimi emoji-ji in slikami za doseganje večjih dosegov na obeh socialnih omrežjih, obenem pa tudi obe objavi ne naredimo istočasno. To pomeni, da blog objavo na Mizarstvo.si, ki smo jo npr. objavili v ponedeljek, v sredo objavimo na družabnem omrežju Facebook, v četrtek pa na omrežju Linked In.
Zadnji korak našega celostnega digitalnega marketinga sledi v obliki email marketinga. Na koncu vsakega meseca (ali v začetku novega meseca), zberemo vse objave minulega meseca in jih plasiramo našim sledilcem preko elektronske pošte (v bazi le te imamo pa osebe, ki so v preteklosti tako ali drugače že komunicirale z našo speltno stranjo. Npr. z dolvleko kataloga, z oddanim zanimanjem, itd…).
Časovnica izvajanja off-site SEO optimizacije
Glede na to, da je optimizacija strani Mizarstvo.si, razdeljena na on-site in off-site SEO optimizacijo, je spodaj prikazan še primer časovnice, to je dinamike izvajanja off-site SEO aktivnosti na Mizarstvo.si (podobno dinamiko gradnje povratnih povezav pa uporabljamo tudi pri poslovnih partnerjih, s katerimi Mizarstvo.si, sodeluje na področju izvajanja off-site SEO).
Na spodnji sliki lahko vidite dinamiko gradnje povratnih povezav iz Mizarstvo.si na poslovnega partnerja pohištveno trgovino s počivalniki (Pohištvo123.si):
Iz zapisanega lahko vidite, da SEO optimizacija spletnih strani služi le kot osnova, za izvajaje celotnega digitalnega marketinga, na naši spletni strani, v prvem letu delovanja spletne strani Mizarstvo.si in po prvem letu skrbnega izvajanja optimizacije spletne strani, pa smo dosegli spodnjo rast:
Dodatne informacije:
- Podrobnosti o tem kako konkretno poteka SEO optimizacija na Mizarstvo.si, lahko pregledate v članku, na povezavi, sicer pa celotni predstavitvi digitalnega marketinga spletne strani Mizarstvo.si, namenjamo poglavje Kako gradimo in razvijamo spletno stran Mizarstvo.si
- v kolikor potrebujete marketinško svetovanje za digitalni nastop vaše spletne strani, se priporočamo, za vaše zanimanje, čez povezavo
- BONUS NAMIG: če tudi sami izvajate, svoj digitalni marketing, na podoben način, to je, da ga začenjate najprej z optimizacijo svojih strani, nato pa priključujete ostale kanale (in ste tudi sami, tako kot mi, v pohištveni branži) ni narobe, če opazujete kako se SEO optimizacije in digitalnega marketinga, lotevajo tudi vaši konkurenti. Ne pravimo, da jih kopirajte, vseeno pa bodite pozorni na njihove digitalne prakse, ker se lahko preko njih precej naučite tudi o tem kako izboljšate svoje, lastne digitalne pristope. V pohištveni branži je nedvomno priporočljivo “opazovati” npr. trgovino Pikapolonica, na povezavi previjalna komoda, pa si lahko ogledate kako digitalno celovito predstavljajo pohištveni program za dojenčke in najmlajše.