Hej, kot je že v navadi nekaj mesecev, je prva objava v novem mesecu za tiste, ki spremljajo Mizarstvo.si, namenjena pregledu rezultatov minulega dela.
Gremo kar po vrsti:
Število ujetih povpraševanj
Kot je razvidno iz slike zgoraj, je količina prejetih povpraševanj, sicer za malenkost prehitela November 2014 (za dve povpraševanji), sicer pa že lep čas nekaterim našim poslovnim partnerjem razlagamo in tudi v krogu sodelavcev znotraj ekipe Mizarstvo.si, razmišljamo zelo o tem, da bi ta podatek počasi, spustili iz objave rezultatov.
Podatek namreč bolj koristi nam, ki štejemo število povpraševanj na dolgi rok, medtem, ko kar nekaj sodelujočih naročnikov zaradi teh podatkov dobiva vtis, da nam je pred kakovostjo prejetih povpraševanj, pomembna količina prejetih povpraševanj.
Kar pa ne drži (zato spremljamo tudi ostale reči).
No, ker še zaenkrat ostaja objava podatkov o tem koliko povpraševanj na mesec uspemo ujeti, zgornja slika.
Kar se tiče dinamike prejemanja povpraševanj, je v decembru bilo več povpraševanj tja do 20. decembra. Tik pred prazniki in Božičem so se povpraševanja precej ustavila in kot razberete iz slike, končala pri 112 prejetih povpraševanjih.
Število downloadov priročnikov in vodnikov
Kot razberete iz slike zgoraj, se je število downloadov različnih priročnikov, ki jih imamo na voljo za dolvleko, zmanjšalo. Zaenkrat je omogočen download dveh priročnikov. Prvi je na temo poceni kuhinj in je z nami že dalj časa (tukaj je pozicija zapisa iz 1. mesta v Googlu padla na drugo mesto), drugi (“rdeči stolpci”, je cenik nekaterih modelov vgradnih omar za katerega pa smo še vedno pozicionirani na drugi strani Googla (med 14. in 16. mestom) in sklepam, da je manjša številka downloadov posledica splošnega upada zanimanja v decembrskem času.
No, enemu in drugemu, prištevam še kopico testov, ki smo jih v naši hiši, izvajali na obeh landing straneh za dolvleko priročnikov, premetavali tudi nekatere druge priročnike in prijeme, tako, da na nobeni izmed obeh landing strani ni 30 dni skupaj landing stran na enak način pozivala k dolvleki.
Še: pozicije za priročnik poceni kuhinj zaenkrat nimamo namena dvigovati, ker je za nas testna (hkrati pa priročnik ni vezan posebej na rezultate nobenega izmed naročnikov).
Bolj kot to nam je pomembno, da v hiši posedujemo znanja (in izkušnje) kako lahko naročniku zanesljivo pomagamo do npr. večje baze e naslovov za potrebe emailinga.
Delež kakovosti povpraševanj
Tega spremljamo tretji mesec zapored. Kot lahko razberete iz slike, še vedno (in tudi v bodoče bomo) delamo na tem, da konstantno povečujemo delež kakovostnih povpraševanj po interni lestvici ocenjevanja (ki sem jo prvič predstavil v poročilu o Oktobrskih rezultatih).
Povpraševanja po segmentih
Iz spodnje slikice boste (podobno kot vedno doslej) težko razbrali kak uporaben podatek, preprosto zato, ker na povpraševanja ciljamo tudi iz nišnih domen naročnikov (za katere pa verjamem, da razumete, da nam ni ne v lastnem interesu, še manj pa v interesu naročnikov, da razkrijemo, kje jih lahko dohitite :)):
Podatek objavljamo le v toliko, da povemo, da na Mizarstvo.si natančno spremljamo tudi za katere produkte in storitve prejemamo največ povpraševanj (in to evidenco natančneje vodimo tudi zadnje tri mesece).
Pregled ponudbe za sodelovanje na Mizarstvo.si
Pregled celotnega bloga