» » Meta opis | 5 najbolj očitnih koristi kakovostnega Meta opisa

Meta opis | 5 najbolj očitnih koristi kakovostnega Meta opisa

Ne, v tem prispevku ne govorimo o zeliščih, ampak o neverjetno uporabnem delu besedila, imenovanem Meta opis.

Na hitro je meta opis sklop besedila, dolg slabih 160 znakov, ki se prikaže takoj pod naslovom vaše spletne strani.

Ker se še veliko spletnih piscev ni posebej posvetilo grajenju dobrega meta opisa, sem za vas pripravila ta kratek prispevek. V njem je predstavljenih 5 najpomembnejših (in najbolj očitnih) koristi, ki vam jih daje dobro zgrajen opis.

Berite spodaj …

Dobro grajen meta opis pritegne bralce

Nobena skrivnost ni, da kot bralci želimo do potrebnih informacij kar najhitreje. Meta opis ima zato ogromno moč privabljanja (ali odganjanja) bralcev.

Dober opis vključuje določene elemente (npr. ključna beseda, del naslova, …) ti pa žal ne pripomorejo k višanju obiska spletne strani.

Da je meta opis vabljiv bralcem mora imeti določene “vabljive” lastnosti:

  • jedrnat (kar najbolje morate povzeti vsebino v najmanjšem obsegu),
  • zanimiv (če se počitite pogumne, lahko meta opis zgradite na podlagi t. i. “attention grabers,” pogumnih izjav, itd.)
  • in predvsem dejstven (ugotovili boste, da v meta opisu ni prostora za obširno razglabljanje)

Uporaba ključnih besed v meta opisih na Panheat.si – Sončna elektrarna

Spletna stran Panheat.si dosledno uporablja ključne besede v svojih vsebinah in navaja čim več dejstev v svojih meta opisih.

Na spodnji sliki vidite del njihove vsebine, ki targetira na ključno besedo Sončna elektrarna in njihove odlično zgrajene meta opise.

Meta opis podrobneje opiše spletno vsebino

Meta opis lahko uporabite za razvijanje vsebine vašega naslova. To pomeni, da lahko v meta opis dodate tisto, kar v naslov niste uspeli, ali pa predstavite poglavja s pomočjo podnaslovov.

Ogromno bralcev na spletno stran vstopi tudi zato, ker so v meta opisu našli informacijo, ki je ni bilo v naslovu.

Opis spletne vsebine v meta opisu spletne strani Prvafina.si – Dobaviteljski faktoring

Prvafina.si je s svojim meta opisom ponudila odličen primer razvijanja na podlagi naslova. Na spodnji sliki vidite naslov za njihov prispevek Dobaviteljski faktoring in meta opis grajen na njegovi podlagi.

dobaviteljski faktoring - meta opis

Boljša prepoznavnost ključnih besed iz strani Googla [in posledična višja uvrstitev]

V prvem poglavju smo že omenili, da meta opis za ustrezno optimizacijo mora vsebovati neke elemente. Tu govorimo predvsem o uporabi ključne besede.

Uporaba ključne besede v meta opisu je v skladu z željami Googla (ko govorimo o optimizaciji spletnih strani). S tem povete, da vaša vsebina res govori o določeni temi in, da je ključna beseda bistveni del vaše vsebine.

Uporaba ključne besede v meta opisu je tudi del SEO optimizacije strani, zato bo vaša stran nedvomno dosegla višje rezultate, če to upoštevate.

Dober meta opis že v Googlovih rezultatih določi razliko od drugih strani

Ko pišete spletno vsebino in tekmujete s svojo konkurenco, ciljate na avtentičnost in drugačnost od ostalih vsebin.

Z dobro grajenim meta opisom lahko bralcem hitro posredujete dokaze o takšnih in drugačnih razlikah, ki vašo vsebino izpostavijo od drugih.

Google spletne strani prav tako razvršča po razlikah, saj ni vedno prepričan, kaj želijo iskalci izvedeti, ko vpišejo določeno ključno besede. Če v takšnih primerih svojo vsebino jasno razločite od ostalih, bo to všeč tako Googlu, kot vašim bralcem.

Določanje razlike z meta opisom na spletni strani Ebonitete.si – Bonitetna ocena podjetja

Določanja razlike z opisom se lahko lotimo na več načinov. Spletna stran Ebonitete.si je pomagala s vprašalnicami – Kaj (je), Kaj (nam pove) in Kako (se izračuna). To tehniko na spletu lahko vidite večkrat.

Na spodnji sliki vidite, kako je s to tehniko spletna stran Ebonitete.si svojo vsebino Bonitetna ocena podjetja razločila od ostalih.

meta opis - bonitetna ocena podjetja

Meta opis jedsamodejno prikazan na objavah na socialnih omrežjih

Širjenje podjetja na več spletnih platform je uporabno za širjenje trga in iskanje novih priložnosti.

Vse več družabnih omrežij omogoča deljenje spletne vsebine preko vašega profila.

V takšnih primerih se najpogosteje v objavi prikaže slika, naslov in – meta opis! Zato je pomembno, da meta opis zgradite kot promocijo svoje vsebine.

Deljenje na druge platforme in samodejni prikaz meta opisa je zato zelo pomembna korist.

Opis na Facebook objavi spletne strani Magus.si – Bolečine v križu

Spletna stran Magus.si je aktivna tudi na Facebooku. Pogosto svoje objave povežejo s vsebino njihove spletne strani. Tako so naredili tudi v primeru, ki ga vidite spodaj na sliki.

Do prispevka na sliki pridete preko povezave bolečine v križu.

meta opis - bolečine v križu

To so bile vse najbolj očitne koristi meta opisa. Za več informacij o spletni optimizaciji si lahko pogledate na naši spletni strani na povezavi Kako gradimo in razvijamo spletno stran Mizarstvo.si.

Več o meta opisih in njihovi gradnji je predstavljeno v spodnjem posnetku: