Brez dvoma današnji tempo življenja in delovne obveznosti, marsikoga “prisilijo”, da si mora svojo službeno in delovno dokumentacijo, nositi s seboj domov. Če to želi ali ne.
Hkrati je na trgu vse več samostojnih podjetnikov, ki si v okviru svojih prostorov v hišah, uredijo pisarniške kotičke za delo.
V spodnji predstavitvi zato predstavljam nekaj možnih idej za ureditev domačih pisarn.
Osnovna razlika med pohištvom za domačo pisarno
Tipsko pohištvo za domačo pisarno
Če za svoje popoldansko delo potrebujemo samo ureditev kakšnega kota, kamor bi postavili računalniško mizo in mogoče še kak regal, lahko za cenovno ugodnimi in enostavnimi rešitvami pobrskamo kar preko interneta.
Primer možnosti nakupa teh, spodaj:
Ti sestavi imajo to prednost, da jih je enostavno sestaviti sam, da (ker jih je mogoče kupiti preko interneta) jih lahko med seboj cenovno primerjamo in, da so ponavadi izdelani tako, da estetsko, dimenzionalno in funkcionalno sodijo v večino prostorov.
Slabost tako nabavljenega pohištva za domačo pisarno pa je v tem, da je kakovostno izvedbo težje preveriti ter, da imajo omejene dimenzije, barve in tudi kombinacije materialov.
Po meri izdelano pohištvo za domačo pisarno
Kljub široki ponudbi tipskih možnosti nakupa pohištva za opremo domačih delovnih prostorov, pa bo vseeno vedno ostajal velik segment interesentov, ki svoje delovne in domače prostore želijo izkoristiti bolj učinkovito in bolj preudarno.
V marsikaterem stanovanju je tudi sama zasnova prostorov takšna, da nima smisla v njih “tiščati” tipskih sestavov. Ker enostavno estetsko ali funkcionalno ne sodijo v prostor.
Primeri po meri izdelanih in urejenih kotičkov za delo od doma in domače pisarne, spodaj:
Slika zgoraj prikazuje primer ureditve manjše prostorske niše, v katero smo po meri vgradili kotno pisalno mizo, odprte police ob strani mize ter vgradno omaro s klasičnim, krilnim zapiranjem vrat.
Slika spodaj prikazuje ureditev kotička v dnevni sobi z omaro in pisalno mizo izdelano po meri. Nad pisalno mizo smo dodatno izdelali še viseči regal z odprtimi policami.
Tretji primer (spodaj) prikazuje po meri izdelano kotno rešitev za delo. Omara je vgradna, sega od tal do stropa, omogoča odpiranje z drsnimi vrati, v njeni notranjosti pa se skrivajo police za odlaganje fasciklov in dokumentacije.
Kotni del je urejen za pisalno mizo, ob njej pa povsem v kotu odprti regali in dva vzdolžna predalčnika s krilnim odpiranjem vrat.
Z enakimi ročaji in v enakih barvah so urejeni tudi manjši izvlečni predali pod pisalno mizo.
Pisalna miza je zaobljena in kotna.
Zadnji primer (slika spodaj) je primer ureditve celotnega prostora za namene domačega ustvarjanja in dela. Kot vsak tak prostor, tudi ta potrebuje čimveč delovne površine v obliki miz (na kateri bodo računalniki, monitorji, tiskalniki in podobno), nekaj odprtih polic za hiter dostop do delovnih gradiv in nekaj regalov, ki jih lahko zapremo z vrati s krilnim ali klasičnim odpiranjem-
Slika spodaj:
Toliko tokrat.
Vabljeni, da me spremljate naprej ali, da se oglasite čez kontaktne obrazce. Z veseljem se bom odzvala.