Z mnogimi posodobitvami in spremembami v Googlovem algoritmu se spreminjajo in nadgrajujejo tudi SEO pravila.
V tem prispevku boste našli vsa aktualna SEO pravila, ki jih boste potrebovali za uspešno leto 2022.
Kazalo
Prenehajte s prekomerno uporabo ključnih besed
Ste se v času pisanja tudi vi navadili na prekomerno uporabo ključne besede, v upanju, da bo to vašo spletno stran dvignilo višje?
Pokazalo se je, da je to ena najusodnejših napak obetajočih se SEO piscev.
Razlog za to so bralci, ki besedilu, nasičenim z 20 različicami enake besede, ne morejo zbrano slediti. Vemo, da Google spletno stran uvršča (z velikim poudarkom) glede na čas, ki ga bralci preživijo na vaši spletni strani.
Če bralci vsebino najdejo nerazumljivo (ali celo nadležno) zaradi pojava enake besede, hitro odpeketajo k drugi vsebini.
Rešitev: Gostoto uporabe ključne besede vam lahko v pregledu pomagajo držati številna brezplačna SEO orodja in vtičniki (npr. Yoast SEO).
Pravilna uporaba ključnih besed na Ebonitete.si – Bonitetne informacije
Spletna stran Ebonitete.si je svojo uporabo ključnih besed odlično omejila, glede na obseg besedila.
Na spodnji sliki lahko vidite, da je v kratkem poglavju o bonitetnih informacijah ključna beseda – bonitetne informacije – uporabljena le enkrat.
To je dovolj, da Googlu in bralcem predstavi svojo vebino.
Ne tekmujte za najtežje ključne besede
Pogosta napaka, ki se je v prejšnjem letu razširila, je tudi tekmovanje za najtežje ključne besede možno. Govorimo o besedah z iskalnim volumnom več tisoč, in obsežno konkurenco.
Navadi se lahko v prihodnje odrečete, saj po nekaterih opažanjih konsistentna uporaba manjših ključnih besed bolj pripomore k vašemu obisku na strani, če se na njih dobro urstite (bopgun.si).
Sedaj torej med SEO pravila spada dobro uvrščanje na manjših ključnih besedah.
Rešitev problema ključnih besed na Prvafina.si – Factoring
Včasih se zgodi, da ima ključna beseda več verzij, saj iskalci niso prepričani, kako bi najhitreje prišli do neke informacije. Takšen primer je beseda faktoring, ki se pogosto v iskalniku pojavlja kot factoring.
Spletna stran Prvafina.si je ta problem odlično rešila z uporabo obeh ključnih besed in si s tem zagotovila dvojni priliv bralcev.
Njihovo izvedbo reševanja lahko vidite v prispevku Factoring in na spodnji sliki.
Že na začetku določite namen vsebine
Vsak SEO pisec že ve, da imajo ključne besede lahko različen namen:
- buy namen (iskalec želi nekaj kupiti)
- navigacijski namen (iskalec išče neko lokacijo ali pot)
- informativni namen (iskalec potrebuje podatke)
Ko določite namen vaše ključne besede (na podlagi analize) je pomembno, da to bralcu čim hitreje sporočite.
Rešitev: Razkrivanja namena se lahko lotite že v naslovu.
Razkrivanje namena na Magus.si – Bolečine v hrbtu
Na spodnji sliki je prikazan meta opis spletne strani Magus.si, za njihov prispevek Bolečine v hrbtu.
Če pogledate vpis iskalca in meta opis, vidite, da je Magus.si že na vprašanje odgovoril v naslovu in nato razvijal temo v meta opisu.
Izvajajte redne nadgradnje spletne vsebine
Ko govorimo o nadgradnji vaše spletne vsebine, se tega lahko lotimo iz večih poti.
Pomembno je, da svojo spletno stran prilagodite za telefone. Statistike so pokazale, da več kot polovica iskalcev išče preko mobilnih naprav, številke pa še vedno rastejo (marketingdive.com).
Nadgradnjo lahko pričnete pri vsebini in prispevke ohranjate aktualne z rednim dodajanjem vsebine, spreminjanjem zastarelih informacija, itd.
Pri tem ciljajte na:
- relevantnost vaše vsebine
- ponujanje novih podatkov in unikatnost
- ohranjanje zanimivosti vsebine
Upoštevanje SEO pravila in redna nadgradnja na Varcevanje-energije.si – Cena elektrike
Redna nadgradnja spletnih strani je pomembna še posebej, ko imate na njej navedene neke podatke, ki se pogosto spreminjajo.
Spletna stran varcevanje-energije.si je odličen primer ustreznega nagrajevanja spletne strani, saj jo posodobijo vsaki mesec. Na spodnji sliki vidite del prispevka o katerem je govora.
Do prispevka na sliki lahko dostopate na povezavi cena elektrike.
Pazite na hitrost spletne strani
Posebej moremo omeniti hitrost spletne strani, ki SEO pisce stane vse več bralcev.
Ste vedeli, da povprečen uporabnik pričakuje, da se stran naloži v maksimalno 2 sekundah? Kar bolečih 39% bralcev bo stran zapustilo, če se slike nalagajo predolgo.
Zato je pomembno, da nenehno preverjate hitrost spletne strani, saj bi vas v nasprotnem primeru to lahko stralo velike količine obiskovalcev.
Bodite na tekočem z Googlovimi smernicami optimizacije
Google svoje smernice optimizacije pridno spreminja in izboljšuje, da bi pomagal bralcem. Čeprav spremembe nikoli niso “drastične” vam bo sledenje tem smernicam v pomoč pri uvrstitvi.
Googlu prijazna SEO pravila se lahko naučite upoštevati na odličnem slovenskem tečaju digitalnega marketinga, na povezavi.
Tam se namreč učite ustrezne optimizacije s pomočjo pravega SEO mojstra. Več o optimizaciji imamo zapisano tudi na naši spletni strani v kategoriji Kako gradimo in razvijamo spletno stran Mizarstvo.si.
Več o pravilih optimizacije si lahko pogledate tudi v spodnjem posnetku: