Vsebinski marketing je trženjski pojem s katerim se opredeljujejo vse tiste trženjske aktivnosti, ki zahtevajo kreacijo različnih vrst spletnih vsebin. Nekateri spletni kanali zahtevajo več vsebin in večjo kreativnost pri kreaciji vsebin, drugi spletni kanali omogočajo, da svoje spletne vsebine ustvarjate manj pogosto.
Še najpogosteje se vsebinski marketing omenja v povezavi z bloganjem na spletnih straneh ter SEO optimizacijo spletnih strani.
OPOMBA: Celoten vodnik o tem kaj je vsebinski marketing in kako se naj izvaja, najdete na povezavi.
Ali so družabna omrežja vsebinski marketing
Če želite biti opazni na družabnih omrežjih (npr. Facebook, Instagram, LinkedIN, Twitter,…) morate seveda na njih objavljati določene vsebine.
Vsako družabno omrežje ima svoja pravila in zakonitosti delovanja in v odvisnosti od ciljne publike, ki jo zasledujete na posameznem družabnem omrežju, je odvisna vrsta vsebin, ki jih boste objavljali in tudi količina posameznih vsebin.
Obenem je pri izvajanju vsebinskega marketinga na družabnih omrežjih potrebno biti pozoren tudi na ton svojih objav, saj si želite s svojim vsebinskim nastopom na izbranem družabnem ormežju, zagotovo izstopati od konkurence.
Na družabnem omrežju Instagram sestavljajo vaš vsebinski marketing pretežno objavljanje slik (v povezavi s produkti in storitvami, ki jih ponujate na spletnem trgu).
Na družabnem omrežju Twitter je odlično obnese objavljanje pogostejših, a krajših korakov, ki omogočajo poslovni uspeh. Na LinkedIN omrežju boste s svojimi vsebinami pretežno zasledovali BTB segment in podjetja. Svojo specifično ciljno publiko ima seveda tudi družabno omrežje Facebook.
Na vprašanje ali so družabna omrežja vsebinski marketing je odgovor ne, ker so to le omrežja na katerih se izvaja, bodisi plačljiv, bodisi organski (brezplačen) vsebinski marketing – to je objavljanje različnih spletnih vsebin.
Dodatno: Kako uporabljati socialna omrežja za doseganje specifičnih marketinških ciljev
Ali je email marketing vsebinski marketing
Email marketing je eden izmed kanalov, ki omogoča distribucijo vaših vsebin, e naslovom vaših potencialnih in obstoječih strank, sledilcev ali kupcev.
Email marketing tako, podobno kot družabna omrežja zgoraj, ni vsebinski marketing, ampak spletni kanal za izvajanje vsebinskega marketinga. S pomočjo email marketinga lahko nenehno ozaveščate vaše sledilce o novostih (npr. na vaši spletni strani, npr. nov zapis na blogu,…), o novih prodajnih akcijah, o ostalih novostih iz vaše panoge, itd…. – pri čemer dosegate, da ob poplavi vedno večjega števila spletnih ponudnikov (vaših produktov in storitev), obiskovalci vaše spletne strani, ne pozabijo na vas.
To se imenuje t.i. negovanje vaših obiskovalcev spletnih strani oz. lead nurturing.
Preberite še: Zakaj ni vaš email marketing učinkovit (in kaj narediti, da bo)
Ali je plačljivo spletno oglaševanje vsebinski marketing
Glede na to, da so plačani oglasi prav tako ena izmed oblik vsebin (tekstovni oglasi, slikovni oglasi, video oglasi,…), je vsebinski marketing pomemben tudi za plačljivo spletno oglaševanje.
Plačani tekstovni oglasi potrebujejo premišljene tekste, slikovno oglaševanje (bannerji) potrebujejo slike, plačane objave na družabnih omrežjih so bolj pritegujoče, v kolikor vključujejo premišljeno spisane predgovore, itd…
Vsebinski marketing je pomemben pri plačljivem spletnem oglaševanju, saj je od vsebinske zasnove oglasov odvisna učinkovitost oglaševanja.
Primer iz prakse: Oglaševanje spletne strani mizarstvo.si, na Googlu