O urejanju pisarn po merah vaših zaposlenih

Ureditev pisarne je za vsako podjetje tako stroškovni, estetski kot tudi funkcionalni izziv, saj ga ni podjetnika, ki si ne bi želel za svojo investicijo, dobiti maksimalno estetsko in funkcionalno uporabnega in lepega, “izplena”. Že v predstavitvah standardnega pohištva za … Preberi več

3 primeri modernega opremljanja pisarn

Medtem, ko smo v prispevku 10 različnih programov standardnega pohištva za pisarniške prostore, predstavljali programe pisarniškega pohištva, ki so primerni za praktično vsako opremljanje standardnih pisarn in delovnih prostorov, je v tem prispevku, v nadaljevanju, predstavljeno moderno pisarniško pohištvo po … Preberi več

10 različnih programov standardnega pohištva za pisarniške prostore

Pohištvo za pisarniške prostore se v osnovi deli na standardno pohištvo za pisarniške prostore in na opremo pisarn višjega cenovnega razreda z unikatnimi pisarniškimi rešitvami. Standardno pohištvo za pisarniške prostore ima svoje prednosti predvsem v tem, ker ga je mogoče umestiti … Preberi več

Opremljanje konferenčne sobe s pohištvom po meri

Glede na to, da je mogoče poslovne prostore (direktorske pisarne, pisarne za računovodstvo in tajništvo, konferenčne prostore in predavalnice, sprejemnice in garderobne prostore), v osnovi opremiti s tipskimi ali po meri, izdelanimi pohištvenimi rešitvami, vam v tokratnem prispevku v nadaljevanju, … Preberi več

Dimenzije in možnosti pohištva za pisarniške prostore

Oprema pisarniških prostorov s klasičnim pohištvom, največkrat zanima srednja in večja podjetja, kjer njihovi poslovni prostori, zajemajo več pisarn. Tak nakup pisarniške pohištvene opreme zato najpogosteje združuje vse potrebne kose, ki jih posamezna pisarna potrebuje. Prva prednost nakupa klasične pisarniške … Preberi več

Pisarna, ki vzame dih

V tokratnem prispevku opisujemo primer v katerem je naročnika zanimalo ekskluzivno prestižno pisarniško pohištvo po meri njegovih poslovnih prostorov. Najprej je na vrsti zasnova opreme in idejni projekt Na osnovi preteklih izkušenj pri opremljanju različnih poslovnih prostorov, smo za naročnika … Preberi več

Osnovne sestavine opremljanja pisarniških prostorov

Podjetnikom in podjetjem, ki jih zanima izdelava ugodnega pisarniškega pohištva po naročilu, zagotovo pridejo prav proizvajalci, ki v svojem asortimanu ponudbe lahko ponudijo celovite pisarniške sestave, vključujoč pisalne mize, predale in regale, knjižne police, večje konferenčne mize ter seveda različne … Preberi več

Možnosti opremljanja pisalniških in poslovnih prostorov

Izdelava pohištva za pisarne (soroden prispevek smo objavili tudi na tej povezavi), še posebej tam, kjer iščejo individualne rešitve in želijo imeti po lastnih predstavah urejene poslovne prostore in pisarne, poteka tako, da na podlagi informativne skice (tlorisa poslovnih prostorov) in … Preberi več

Osnovna razdelitev pohištva za pisarne

V večini primerov se oprema za poslovne prostore ne išče po velikih trgovskih in pohištvenih centrih, saj tam kupci praviloma najdejo pohištvo standardnih dimenzij in pohištvo namenjeno masovni rabi (spalnice, postelje, omare in podobno). Tudi zato se naše mizarstvo precej … Preberi več

1 2 3