Prispevkov, v katerem predstavljamo različne lastnosti in prednosti posameznega pisarniškega pohištva iz našega programa, smo objavili že kar nekaj (na povezavi tukaj), a, ker se v večini primerov pisarne opremljajo individualno in unikatno, je tokratna vsebina namenjena tistim podjetnikom, ki se zanimajo za pisarniško pohištvo po meri.
Medtem, ko lahko po eni strani, značilnosti in predvsem prednosti standardiziranih pohištvenih pisarniških sestavov, ki so izdelani vnaprej, preverite v prispevku 10 različnih programov standardnega pohištva za pisarniške prostore, boste lahko v nadaljevanju preverili značilnosti in lastnosti pisarniškega pohištva, ki se izdeluje po meri.
V majhnih, srednjih in pa tudi večjih podjetjih, se večina pisarniških prostorov med seboj razlikuje. Njihove glavne razlike izhajajo iz prostorskih omejitev in same postavitve prostorov, njihovega namena uporabe ter števila uporabnikov.
Že samo zaradi teh razlik, je tudi v istem podjetju, nemalokrat potreba, da se več pisarniških prostorov, opremi drugače.
Obenem se za pisarniško pohištvo po meri zanimajo tudi podjetniki, ki jim je v ospredju izkoristek prostora, funkcionalna razporeditev ter seveda stroškovno, upravičen nakup.
Na spodnjih primerih prikazujemo 4 ideje za opremljanje pisarn s pohištvom po meri, sicer pa je dodatna prednost odločitve za pisarniško pohištvo po meri tudi v tem, da je posameznim pisarniškim, pohištvenim elementom, mogoče izbirati različne materiale. Slednje smo prikazali v prispevku, v katerem smo predstavljali Direktorsko pisarniško pohištvo.
Naše pisarniško pohištvo po meri, sestavljajo naslednje pohištvene komponente:
- različne vrste dvodelnih, visokih omar
- različne možnosti enodelnih, visokih omar
- različne možnosti srednjih enodelnih in dvodelnih omar
- poljubni zaključni poličniki
- računalniške in pisalne mize
- konferenčne mize (primer opremljanja konferenčne sobe, na povezavi)
- obešalne stene, omarni predali, predalniki, kotni mizni segmenti ter dodatki za opremo pisarn (koši za smeti, ključavnice, različni nosilci za računalniške enote, kovinske nogice, ipd…)
.
Oprema direktorske pisarne po meri
.
Na spodnji sliki je prikazano pisarniško pohištvo po meri za direktorsko pisarno.
Pohištveni sestav sestoji iz podaljšane in na obeh straneh, polkrožno zaobljene, pisalne mize, 5 pisarniških stolov, podmiznega regalnika s tremi izvlečnimi predali ter srednjo pisarniško komodo s sredinskim zastekljenim delom.
Obod pohištva je v tem primeru črn, barve vrat in plošč pa so v tem primeru palisander. Med ostalimi možnosti izbire barv vrat in front je pri tem sestavu mogoče izbirati še med češnjo, zebrano in bukev.
.
.
Kotno pisarniško pohištvo po meri
.
Na spodnji sliki je prikazano opremljanje pisarne s podaljšano, kotno pisalno mizo. Ta je na obeh straneh zaključena s polkrožnimi zaključki ter notranjim ravnim kotom. Po želji je mogoče tudi notranji kot takšnih miz izdelati polkrožno, sicer pa celotno pohištvo v tej pisarni, sestavljata tudi po meri izdelani nizki omari s klasičnim, krilnim odpiranjem vrat.
Na levo, nižjo in širšo omaro, smo v tem primeru, na dva skrajna roba, postavili dve visoki, s steklenimi motnimi ličnicami in metalik sivim obodom, klasični omari.
.
.
Moderno pisarniško pohištvo po meri za sestanke
.
Spodnja slika prikazuje po meri izdelano modernejšo konferenčno mizo z elegantnimi, okroglimi, kovinskimi nogami v sivi barvi. Delovna površina je iz oplemenitene iverne plošče debeline 25 mm ter z obrobljenim robom z ABS trakom v barvi mizne plošče.
.
.
Klasično pisarniško pohištvo
.
Klasično pisarniško pohištvo po meri vsebuje ravne in čiste linije, ki pa jih je, tako kot v zgornjih primerih, mogoče poljubno dopolnjevati z visokimi in nizkimi omarnimi elementi, polkrožnimi zaključki, nastavki za računalniške komponente ter drugimi pohištvenimi kosi.
Spodnja slika prikazuje opremljanje pisarne v klasičnem stilu z 25 mm debelimi delovnimi površinami iz oplemenitene iverne plošče ter dodatno eno nizko in eno visoko, s steklom kombinirano, pisarniško omaro.
.
.
Odprta in prostorna pisarna
.
Za večje pisarniške prostore in ostale delovne kabinete, ki jih uporablja več zaposlenih hkrati, je med elementi za po meri opremljeno pisarno, mogoče izbrati tudi pohištvene elemente, ki se lahko med seboj sestavljajo, hkrati pa so odprti z različnimi regali in policami. S čimer je dosežen hiter dostop in večja preglednost nad samo vsebino na policah in regalih.
Tak primer sestavljive in odprte večje pisarne, je predstavljen na spodnji sliki:
.
.
Ker so sestavni del praktično vsakega opremljanja poslovnih prostorov in pisarn tudi večje pisarniške omare, pregradne stene z dodatnimi poličniki, drsna vrata, individualna ureditev pisarniških kotov, hodnikov in predprostorov, vas vabimo, da se nam za celovito pripravo ponudbe za opremo vaše pisarne, oglasite preko spodnjih kontaktnih možnosti ali preko naše spletne strani.