5 najpomembnejših lastnosti, ki jih je potrebno upoštevati pri opremljanju pisarne

Glede na to, da smo v naših predstavitvah pohištva za opremljanje pisarne, doslej prikazovali zgolj posamezne pisarniške pohištvene programe (pisarniški program standardiziranega pohištva za pisarne in ekskluzivno pisarniško, direktorsko pohištvo), je tokratna vsebina v nadaljevanju, namenjena nekoliko bolj praktičnim nasvetom … Preberi več

Vrhunsko pisarniško pohištvo Excellence

Vrhunsko pisarniško pohištvo, s katerim opremljamo predvsem pisarne direktorjev in managerjev, smo pred časom, predstavili že v prispevku z naslovom Direktorsko pisarniško pohištvo, a, ker v okvir vrhunskega opremljanja pisarn sodi širša paleta naših pohištvenih rešitev, dodatne rešitve in ideje … Preberi več

4 primeri opremljanja pisarn po meri

Prispevkov, v katerem predstavljamo različne lastnosti in prednosti posameznega pisarniškega pohištva iz našega programa, smo objavili že kar nekaj (na povezavi tukaj), a, ker se v večini primerov pisarne opremljajo individualno in unikatno, je tokratna vsebina namenjena tistim podjetnikom, ki … Preberi več

Direktorsko pisarniško pohištvo

Že v prispevku, v katerem smo predstavljali standardno pohištvo za pisarniške prostore, lahko opazite, da se osnovno pisarniško pohištvo deli na pohištvene pisarniške programe za opremljanje tajništev, konferenčnih prostorov, različnih oddelkov prodajnih, razvojnih in nabavnih služb ter na direktorsko pisarniško … Preberi več

Oprema pisarn – praktična in moderna

V vseh programih in prispevkih, kjer so predstavljene naše pohištvene pisarniške rešitve, ste lahko spoznali, da se oprema pisarn loči na izdelavo pohištva za pisarne po naročilu ter na tipske pohištvene pisarniške programe, ki jih je mogoče uvrstiti v praktično vsako pisarno, … Preberi več

O urejanju pisarn po merah vaših zaposlenih

Ureditev pisarne je za vsako podjetje tako stroškovni, estetski kot tudi funkcionalni izziv, saj ga ni podjetnika, ki si ne bi želel za svojo investicijo, dobiti maksimalno estetsko in funkcionalno uporabnega in lepega, “izplena”. Že v predstavitvah standardnega pohištva za … Preberi več

3 primeri modernega opremljanja pisarn

Medtem, ko smo v prispevku 10 različnih programov standardnega pohištva za pisarniške prostore, predstavljali programe pisarniškega pohištva, ki so primerni za praktično vsako opremljanje standardnih pisarn in delovnih prostorov, je v tem prispevku, v nadaljevanju, predstavljeno moderno pisarniško pohištvo po … Preberi več

10 različnih programov standardnega pohištva za pisarniške prostore

Pohištvo za pisarniške prostore se v osnovi deli na standardno pohištvo za pisarniške prostore in na opremo pisarn višjega cenovnega razreda z unikatnimi pisarniškimi rešitvami. Standardno pohištvo za pisarniške prostore ima svoje prednosti predvsem v tem, ker ga je mogoče umestiti … Preberi več

Opremljanje konferenčne sobe s pohištvom po meri

Glede na to, da je mogoče poslovne prostore (direktorske pisarne, pisarne za računovodstvo in tajništvo, konferenčne prostore in predavalnice, sprejemnice in garderobne prostore), v osnovi opremiti s tipskimi ali po meri, izdelanimi pohištvenimi rešitvami, vam v tokratnem prispevku v nadaljevanju, … Preberi več

Prednosti, ki jih prinaša odločitev za opremo celotnega stanovanja, pri enem dobavitelju

V našem proizvodno prodajnem programu za celovito opremljanje bivalnih prostorov in stanovanj, izdelujemo pohištvo za več bivanjskih prostorov: v celoti opremljamo sodobne in klasične kuhinje kuhinjsko pohištvo in elemente povezujemo z jedilnicami in jedilniškim pohištvom v enako izbrani estetiki ponujamo … Preberi več

1 2 3 4 5